• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

آغاز تولید مجدد بوئینگ ۷۳۷ Max

  • کد خبر : 19374
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
آغاز تولید مجدد بوئینگ ۷۳۷ Max

شرکت بوئینگ، تولید هواپیمای ۷۳۷ Max را مجدداً آغاز کرده و تقریباً پنج ماه پس از متوقف کردن مونتاژهای آن، خط تولید کارخانه را با نرخ تولید پایین از سر گرفته است. این شرکت می‌گوید: “ساخت هواپیمای ۷۳۷ با سرعت بسیار کمی آغاز شده، زیرا بیش از دوازده طرح پیشنهادی با تمرکز بر روی افزایش […]

شرکت بوئینگ، تولید هواپیمای ۷۳۷ Max را مجدداً آغاز کرده و تقریباً پنج ماه پس از متوقف کردن مونتاژهای آن، خط تولید کارخانه را با نرخ تولید پایین از سر گرفته است.

این شرکت می‌گوید: “ساخت هواپیمای ۷۳۷ با سرعت بسیار کمی آغاز شده، زیرا بیش از دوازده طرح پیشنهادی با تمرکز بر روی افزایش ایمنی محیط کار و کیفیت محصول بر روی آن اجرا خواهد شد.”

بوئینگ نرخ تولید اولیه را فاش نمی‌کند. این شرکت می‌گوید که تولید، با سرعتی بسیار تدریجی از سر گرفته می‌شود و افزایش تولید متناسب با سرعت تحویل به مشتریان آن‌ها تعیین خواهد شد.

بوئینگ در هفته‌های اخیر گفت که قصد دارد در سال ۲۰۲۱ ماهانه ۳۱ فروند ۷۳۷ Max تولید کند. این شرکت هواپیماهای ۷۳۷ را در Renton، واشنگتن تولید می‌کند.

قانون‌گذاران هواپیمای Max را در مارس ۲۰۱۹ زمین‌گیر کرده و Boeing را مجبور به متوقف کردن تحویل‌ها نمودند. اما این شرکت برای باقی مانده سال ۲۰۱۹، ماهانه تقریباً ۴۲ فروند ۷۳۷ Max تولید نمود که تعداد زیادی هواپیمای تحویل نشده را برای این شرکت به وجود آورد. پس از آن بوئینگ، با توجه به نبود نشانه‌هایی مبنی بر پایان فوری زمین گیرشدن، تولید Max را در ماه ژانویه ۲۰۲۰ متوقف کرد.

از آن زمان، مهندسین و تعمیرکاران بوئینگ برای اصلاح و استاندارد کردن این هواپیما همکاری گسترده‌ای کردند و این شرکت مجددا تصمیم به از سرگیری تولید این هواپیما گرفته است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19374

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.