• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

آغاز برنامه توسعه موتور هواپیماهای الکتریکی با ظرفیت ۱۸۶ مسافر

  • کد خبر : 17160
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۴۴
آغاز برنامه توسعه موتور هواپیماهای الکتریکی با ظرفیت ۱۸۶ مسافر

Wright Electric برنامه توسعه پیشرانش الکتریکی خود را برای ناوگان هواپیماهای برقی با ظرفیت ۱۸۶ صندلی با نام Wright 1 آغاز کرد. Wright از سیستم‌های الکتریکی مهندسی در مقیاس مگاوات استفاده می‌کند. توان موتور برقی آن ۱٫۵ مگاوات و مبدل آن ۳ کیلوولت است. رایت قصد دارد آزمایش های زمینی را برای موتور خود در […]

Wright Electric برنامه توسعه پیشرانش الکتریکی خود را برای ناوگان هواپیماهای برقی با ظرفیت ۱۸۶ صندلی با نام Wright 1 آغاز کرد. Wright از سیستم‌های الکتریکی مهندسی در مقیاس مگاوات استفاده می‌کند. توان موتور برقی آن ۱٫۵ مگاوات و مبدل آن ۳ کیلوولت است.

رایت قصد دارد آزمایش های زمینی را برای موتور خود در سال ۲۰۲۱ و آزمایش های پروازی را در سال ۲۰۲۳ انجام دهد.

برنامه توسعه سیستم موتور و توان، گام بعدی برای ساخت هواپیماهای بدنه باریک است. رایت برای بهبود آیرودینامیک همزمان آزمایشاتی را بر روی بدنه آن انجام خواهد داد. تعداد زیادی از سازمان های دولتی در ایالات متحده از جمله ناسا و آزمایشگاه تحقیقات نیروی هوایی، بر روی تحقیقات در زمینه هوانوردی برقی سرمایه گذاری می‌کنند.

در ۳۰ ژانویه، رایت پیش نمایش موتور الکتریکی خود را در رویداد مطبوعاتی خود در نیویورک، نشان داد. رایت همچنین اعلام کرد که در حال انتقال دفتر مرکزی خود به آلبانی نیویورک است تا از استعداد مهندسی آنجا بهره مند شود.

easyJet، پیشروترین شرکت هواپیمایی از این خبر استقبال کرد، زیرا easyJet از دیرباز پروازهای کارآمد داشته است. از سال ۲۰۰۰، easyJet انتشار گازهای کربنی را برای هر کیلومتر پرواز توسط مسافر، بیش از یک سوم (۳۳٫۶۷ %) کاهش داده و هدف آن این است که تا سال ۲۰۲۲ این مقدار را به ۳۸ % کاهش دهد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.