• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

آشنایی با پهپاد جدید Sukhoi S-70 روسیه

  • کد خبر : 17027
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
آشنایی با پهپاد جدید Sukhoi S-70 روسیه

در سال ۲۰۱۹، وزارت دفاع روسیه ویدئویی را منتشر کرد که پرواز یک هواپیمای بدون سرنشین نمونه مخفی بنام  Sukhoi S-70 Okhotnik-B را نشان می‌داد. این هواپیمای بدون سرنشین به مدت بیست دقیقه و در حدود دو هزار پا پرواز کرد و سپس بالاتر از مرکز آزمایش پرواز ایالتی Chkalov در آستراخان (در نزدیکی دریای […]

در سال ۲۰۱۹، وزارت دفاع روسیه ویدئویی را منتشر کرد که پرواز یک هواپیمای بدون سرنشین نمونه مخفی بنام  Sukhoi S-70 Okhotnik-B را نشان می‌داد. این هواپیمای بدون سرنشین به مدت بیست دقیقه و در حدود دو هزار پا پرواز کرد و سپس بالاتر از مرکز آزمایش پرواز ایالتی Chkalov در آستراخان (در نزدیکی دریای خزر) فرود آمد.

اوخوتنیک، که به معنی “شکارچی” است، یک نوع جنگده سبک بدون سرنشین در روسیه است. این بدان معنی است که این هواپیمای بدون سرنشین می‌تواند حملات مرگباری را انجام دهد و همچنین در نظارت و جنگ الکترونیکی خدمت کند. در حالی که توسعه اوخوتنیک در سال ۲۰۱۱ آغاز شد، این وسیله نقلیه برای اولین بار در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ در رسانه های اجتماعی روسیه در معرض دید عموم قرار گرفت. اوخوتنیک در بازدید رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در تاسیسات Chkalov عکاسی شد.

عکس های ماهواره ای نشان می‌دهد که که این هواپیمای بدون سرنشین درمقایسه با جت های پارک شده فلانکر بزرگ‌تر است و بال‌هایی با عرض تقریبا ۱۹ متر دارد. وزن آن ۲۰ تن است و سرعت آن در محدوده فرعی بسیار زیاد است. بدنه این پهپاد دارای دو بخش داخلی با ظرفیت بیش از دو تن سلاح یا تجهیزات تخصصی است و برد آن حدود ۳۷۰۰ مایل می‌باشد. طبق گزارش ها سطوح کامپوزیتی پوشیده از مواد جاذب، سطح مقطع راداری آن را به حداقل می‌رساند.

این پهپاد روسی از نظر موتور جاسازی شده در بدنه مشابه با هواپیماهای بدون سرنشین RQ-170 نیروی هوایی ایالات متحده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.