• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

آزمون خودروهای پرنده در رقابتی ورزشی

  • کد خبر : 19025
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
آزمون خودروهای پرنده در رقابتی ورزشی

هدف شرکت Airspeeder، ایجاد یک مسابقه جدید اتومبیل رانی برای خودروهای الکتریکی پرنده مسابقه‌ای با خلبانان خبره است. Airspeeder به تازگی اولین بودجه خود را برای مسابقات اتومبیل های الکتریکی پرنده در ماه آوریل دریافت نمود. MK4s اتومبیل‌های پرنده‌ای هستند که با آغاز سال جاری در مسابقه شرکت خواهند کرد. طبق گفته Alauda که ماشین […]

هدف شرکت Airspeeder، ایجاد یک مسابقه جدید اتومبیل رانی برای خودروهای الکتریکی پرنده مسابقه‌ای با خلبانان خبره است.

Airspeeder به تازگی اولین بودجه خود را برای مسابقات اتومبیل های الکتریکی پرنده در ماه آوریل دریافت نمود.

MK4s اتومبیل‌های پرنده‌ای هستند که با آغاز سال جاری در مسابقه شرکت خواهند کرد.

طبق گفته Alauda که ماشین پرنده الکتریکی Airspeeder را توسعه داده، اولین مسابقات اتومبیلرانی برای خودروهای الکتریکی پرنده قرن بیست و یکم، امسال برگزار می‌شود.

اولین نمونه Airspeeder در تابستان ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد و اکنون این شرکت در مرحله‌ای است که به آن مرحله پیشرفته آزمایش می گویند. برای آزمایش نسخه‌های قبلی این ماشین پرنده، خلبانان تست نیروی هوایی ایالات متحده به خدمت گرفته شدند، و اکنون آماده‌اند تا جدیدترین مدل MK4 را در مسابقات آزمایش کنند، هرچند که این آزمایشات به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده توسط ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

Alauda قصد دارد مسابقات MK4 به عنوان مسابقه اتومبیل رانی محبوب بعدی در فصل مشترک علمی تخیلی و بازی‌ها باشد تا بتواند طرفداران سایر مسابقات ورزشی و اسکورت‌ها را به خود جلب کند. چنانچه مسابقات ادامه پیدا کند، این ورزش در سطح جهان در دسترس خواهد بود و تماشاگران فقط به چند VIP لوکس محدود خواهند شد.

این ماشین‌های پرنده توسط خلبانان باتجربه به پرواز در خواهند آمد و همچنین از فناوری Lidar استفاده می‌کنند که توسط وسایل نقلیه خودکار استفاده می‌شود تا در فاصله ایمن از یکدیگر قرار گیرند.

Airspeeds با چهار موتور با توان ۲۴ کیلووات قادر است به سرعت‌های بالاتر از ۱۵۰ مایل در ساعت برسد. وزن آن‌ها حدود ۵۰۰ پوند است و قادر به حمل بار تا ۲۲۰ پوند هستند.

پس از شروع مسابقات، سخت‌افزار Airspeeders را به تیم‌ها می‌دهند تا آن‌ها بتوانند آزادانه تغییرات و تنظیمات خود را انجام دهند.

از آنجا که Airspeeder الکتریکی است، Alauda گفت توقف در رقابت های سر به سر، سریع انجام خواهد شد.

این وسیله نقلیه از داستان‌های علمی تحیلی الهام گرفته شده و کابین خلبان‌ها دارای فناوری واقعیت افزوده تا به خلبانان در مسیر حرکت کمک کند.

پرواز آزمایشی در بیابان آدلاید استرالیا و در اواخر سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.