• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

آزمونهای پروازی پهپاد تهاجمی ترکیه در اوکراین

  • کد خبر : 18160
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
آزمونهای پروازی پهپاد تهاجمی ترکیه در اوکراین

وزارت دفاع اوکراین می‌گوید که تعدادی از هواپیماهای بدون سرنشین Bayraktar TB2 ساخت ترکیه، به تازگی خریداری شده و وارد اوکراین شده‌اند. سرویس مطبوعاتی این وزارت یادآور می‌شود که از لحظه پذیرش پهپادهای Bayraktar به خدمت، کمتر از سه ماه آموزش برای پرواز آنها در آسمان اوکراین طول کشید. در این بیانیه آمده است: “پروازها […]

وزارت دفاع اوکراین می‌گوید که تعدادی از هواپیماهای بدون سرنشین Bayraktar TB2 ساخت ترکیه، به تازگی خریداری شده و وارد اوکراین شده‌اند. سرویس مطبوعاتی این وزارت یادآور می‌شود که از لحظه پذیرش پهپادهای Bayraktar به خدمت، کمتر از سه ماه آموزش برای پرواز آنها در آسمان اوکراین طول کشید. در این بیانیه آمده است: “پروازها در میدان هوایی پس از آموزش بلند مدت با شبیه‌ساز انجام شد که در آن، هر خلبان مجبور بود مقدار مشخصی از ساعات پرواز بر روی شبیه‌ساز صرف کند. همچنین، پهپادهای بدون سرنشین، نیاز به تلاش‌های جدی در زمینه کنترل ترافیک هوایی –مشابه آن چه که برای هواپیماهای با سرنشین اعمال می‌شود- دارند”.

اخیراً پهپادهای تهاجمیBayraktar ، در آخرین تنش های بین نیروهای ترکیه و نیروهای دولت بشار اسد- که از حمایت روسیه برخوردارند- در کانون توجه قرار گرفتند. در یکی از فیلم‌های ارسالی در شبکه‌های اجتماعی، یک پهپاد ساخت ترکیه نشان داده شد که در حال تیراندازی به سیستم ضدهوایی ۱۴ میلیون دلاری Pantsir S1 (SA-22) ساخت روسیه و متعلق به رژیم بشار اسد – در حالی که رادار ضدهوایی این دستگاه روشن بود – در شهر Saraqib سوریه بود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.