• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

آزمایش موشک‌های کروز از رمپ هواپیماهای باری توسط نیروی هوایی ایالات متحده

  • کد خبر : 19364
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
آزمایش موشک‌های کروز از رمپ هواپیماهای باری توسط نیروی هوایی ایالات متحده

نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) پرتاب آزمایشی موشک‌های کروز را از رمپ پشت هواپیماهای باری آغاز کرده است. این سازمان می‌گوید: آزمایشگاه تحقیقات نیروی هوایی و فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی (AFSOC) آزمایش پرتاب موشک‌های کروز را در تاریخ ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۰ از روی رمپ بار هواپیمای Lockheed Martin MC-130J Commando II با موفقیت […]

نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) پرتاب آزمایشی موشک‌های کروز را از رمپ پشت هواپیماهای باری آغاز کرده است.

این سازمان می‌گوید: آزمایشگاه تحقیقات نیروی هوایی و فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی (AFSOC) آزمایش پرتاب موشک‌های کروز را در تاریخ ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۰ از روی رمپ بار هواپیمای Lockheed Martin MC-130J Commando II با موفقیت انجام داد.

پرتاب موشک‌های کروز از هواپیماهای باری جایگزین ارزان‌تری برای طراحی بمب افکن جدید محسوب می‌شود. مدیران USAF اخیراً درباره احتمال توسعه یک هواپیمای آرسنال، یک بمب افکن جدید که تعداد زیادی موشک کروز را به جنگ می‌برد، صحبت کرده‌اند.

به عنوان بخشی از آزمایشات ژانویه، مهمات بر روی پالت‌های چوبی به نام Combat Expendable Platform نصب شدند و از پشت MC-130J پرتاب شدند.

USAF گفت: “خدمه AFSOC پنج Platforms Expendable Platform را با شش مهمات شبیه‌سازی شده رها کرند که جرمی مشابه سلاح های واقعی داشت و شامل ۴ وسیله نقلی هوایی Cargo Launch Expendable  دوربرد (CLEAVER) و پرتاب هوایی از ارتفاعات کم و زیاد است. این سلاح های دوربرد و دقت بالا، اهداف متحرک و غیر متحرک را نابود می‌کنند.

آزمایشات فاز ۱ طی سه پرتاب هوایی در Dugway Proving Ground، یوتا انجام شد.

CLEAVER یک موشک کروز آزمایشی است. USAF در نظر دارد که هواپیماهای باری مانند C-130 یا Boeing C-17 را که حامل موشک است، به حاشیه نبرد هوایی ببرد و سپس موشک‌ها را در عمق خاک دشمن پرتاب و شلیک کنند.

این سلاح‌ها با یکدیگر و هواپیماهای دیگر شبکه می‌شوند. این سازمان می‌گوید موشک‌ها نیمه خودکار بوده و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین و هواپیماهای جنگنده را در مأموریت‌های جنگی همراهی می‌کنند.

در آزمایشات آینده، AFSOC قصد دارد انواع مختلفی از CLEAVER، از جمله انواع گلایدر با توان ها و موتورهای  مختلف و همچنین موشک‌های کاملاً کاربردی با کلاهک‌ها و سیستم‌های هدایت ترمینال را تست کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.