• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

آزمایش بالگرد Mi-26T2V توسط ارتش روسیه

  • کد خبر : 16919
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
آزمایش بالگرد Mi-26T2V توسط ارتش روسیه

بالگرد Mil Mi-26T2V تا سال ۲۰۲۰ تحت یک سری آزمایشات توسط دولت روسیه قرار خواهد گرفت. شرکت بالگردهای روسی Russian Helicopters می گوید که کار ارزیابی با نسخه به روز شده از نوع جنگ سرد در چهار مکان انجام می شود و خدمه ارتش روسیه عملکرد و سیستم‌های جدید روتورکرفت را مورد آزمایش قرار می‌دهند. […]

بالگرد Mil Mi-26T2V تا سال ۲۰۲۰ تحت یک سری آزمایشات توسط دولت روسیه قرار خواهد گرفت. شرکت بالگردهای روسی Russian Helicopters می گوید که کار ارزیابی با نسخه به روز شده از نوع جنگ سرد در چهار مکان انجام می شود و خدمه ارتش روسیه عملکرد و سیستم‌های جدید روتورکرفت را مورد آزمایش قرار می‌دهند.

آندری بوگینسکی، مدیر این شرکت می‌گوید: “ما کلیه نیازهای مشتری را در نظر گرفته‌ و آن‌ها را در طراحی بالگرد Mi-26T2V به اجرا در آورده ایم. عملکرد بالگرد به دلیل نوسازی به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت. من اطمینان دارم که بالگرد Mi-26T2V جایگاه مناسبی در نیروهای مسلح روسیه خواهد داشت.”

در ماه آوریل، شرکت بالگردهای روسی اعلام کرد که آزمایشات اولیه پرواز را برای تحویل بالگرد به وزارت دفاع روسیه انجام داده است.

این بالگرد برای اولین بار در آگوست سال ۲۰۱۸ پرواز کرد و آزمایش اولیه از سوی کارخانه هلیکوپتر میل مسکو انجام شد. شرکت می‌گوید Mi-26 بزرگ‌ترین هلیکوپتر جهان است و حداکثر وزن آن ۵۶ تن بوده و قادر به حمل محموله تا ۲۰ تن است.

مجموعه جدید اویونیک NPK90-2V با حالت اتوماتیک خود در مانور تقرب، حجم کار خدمه را کاهش می دهد.

اطلاعات ناوگان سیریوم نشان می‌دهد که ۱۳۶ بالگرد Mi-26 در سطح جهان وجود دارد. نیروی هوایی روسیه با ۴۴ نمونه، بیشترین تعداد بالگرد را در اختیار دارد و پس از آن الجزایر با ۱۴ نمونه، در رتبه دوم قرار دارد.

قرار است تعداد ۹۸ بالگرد تهاجمی جدید Mi-28NM Night Hunter تا سال ۲۰۲۷ تولید شود. که در این مدل تیغه‌های روتور بهبود یافته، موتورها قدرتمندتر شده و سیستم کنترل آتش به روز شود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.