• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
11

هلیکوپتر بدون سرنشین K-Max برای خدمات نظامی و تجاری

  • کد خبر : 17146
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
هلیکوپتر بدون سرنشین K-Max برای خدمات نظامی و تجاری

شرکت امریکایی Kaman Aerospace، هلیکوپتر بدون سرنشین نظامی و تجاری خود بنام K-Max را ارائه می‌دهد. قابلیت UAS K-Max طی عملیات آزادی بلندمدت (OEF) در افغانستان ثابت شده است؛ که در آن نیروی دریایی ایالات متحده (USMC) برای تأمین پایگاه‌های جلویی خود دو پلت فرم را مستقر کرد. بعد از دو سال عملیات، این هواپیماهای […]

شرکت امریکایی Kaman Aerospace، هلیکوپتر بدون سرنشین نظامی و تجاری خود بنام K-Max را ارائه می‌دهد.

قابلیت UAS K-Max طی عملیات آزادی بلندمدت (OEF) در افغانستان ثابت شده است؛ که در آن نیروی دریایی ایالات متحده (USMC) برای تأمین پایگاه‌های جلویی خود دو پلت فرم را مستقر کرد. بعد از دو سال عملیات، این هواپیماهای سنگین کنترل از راه دور، بیش از ۴/۵ میلیون پوند محموله را تحویل دادند؛ که میزان آمادگی مأموریت، ۹۵ درصد را نشان می دهد.

مدیر ارشد توسعه تجاری Kaman ایر گفت: پس از پایان درگیری، شرکت Kaman شروع به بروزرسانی این دو هلیکوپتر تحت قرارداد نیروی دریایی ایالات متحده نموده که هدف آن “پیشرفت در فناوری‌های بدون سرنشین و اضافه کردن قابلیت های جدید خودکار بودن به آن” است.

به موازات این پروژه نظامی، Kaman در حال تهیه یک کیت K-Max UAS جدید برای کاربردهای تجاری است. تحویل این کیت به مشتریان آن یعنی هلیکوپتر اکسپرس مستقر در جورجیا و هوانوردی گروه سوانسون اورگان، سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

به گفته Kaman، پهپاد K-Max شعاع مأموریت بیش از ۱۰۰ مایل را داشته و قادر است در شب و در شرایط بسیار خطرناک یرای انسان به انجام عملیات بپردازد.

K-Max توسط بنیانگذار و مدیر عامل سابق شرکت، چارلی کامان، توسعه داده شده است. این پهپاد دارای یک جفت ملخ بوده که در دو جهت مخالف می چرخند. این دو نیروی غیرهم جهت، نیاز به روتور دم را از بین برده و به گونه ای حول محور خارجی طراحی شده که قادر به تولید نیروی برآ تا ۶۰۰۰ پوند است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.