• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
10

مذاکره روسیه با پاکستان برای صادرات سوپرجت ۱۰۰

  • کد خبر : 17000
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
مذاکره روسیه با پاکستان برای صادرات سوپرجت ۱۰۰

روسیه به منظور صادرات هواپیماهای مسافربری سوپرجت ۱۰۰ در یکی از بازارهای در حال رشد هوانوردی جهان یعنی پاکستان وارد مذاکره با این کشور شد. با توجه به کاهش سهم قطعات آمریکایی در این هواپیما به کمتر از ۱۰ درصد، فرصت فروش آن در بازارهای خارجی بالا رفته است. روسیه با گسترش همکاری های اقتصادی […]

SSJ-100

روسیه به منظور صادرات هواپیماهای مسافربری سوپرجت ۱۰۰ در یکی از بازارهای در حال رشد هوانوردی جهان یعنی پاکستان وارد مذاکره با این کشور شد. با توجه به کاهش سهم قطعات آمریکایی در این هواپیما به کمتر از ۱۰ درصد، فرصت فروش آن در بازارهای خارجی بالا رفته است.

روسیه با گسترش همکاری های اقتصادی خود با اسلام آباد، در حال بررسی امکان صادرات هواپیماهای مسافربری سوپرجت ۱۰۰ (که توسط شرکت هواپیمایی غیر نظامی سوخوی روسیه ساخته شده است) به پاکستان است. همچنین مذاکره ای در مورد تحویل ۶ تا ۱۶ هواپیمای غیرنظامی دیگر در سال آینده ادامه دارد.

وزیر صنعت و تجارت روسیه گفت: “ما به طور مستقیم با خط هوایی پاکستان در ارتباط بوده و در حال مذاکره با این شرکت هستیم و توافق کرده‌ایم که کار تا ماه ژانویه ادامه خواهد یافت”. وی افزود: “ما همه توانایی خود را در پشتیانی مالی و ارائه خدمات به کار می گیریم و بررسی می‌کنیم چه تعداد هواپیما و بر چه اساسی برای آنها موثرتر است”.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.