• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
9

خرید ۲۴ فروند هلیکوپتر AH-64E Apache توسط مراکش

  • کد خبر : 19822
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
خرید ۲۴ فروند هلیکوپتر AH-64E Apache توسط مراکش

بوئینگ توافق خود را مبنی بر تأمین ۲۴ فروند هلیکوپتر نظامی AH-64E Apache برای مراکش تضمین کرده است. بوئینگ می گوید که با این معامله، مراکش به عنوان هفدهمین کشور در دست یابی به AH-64 خواهد شد. تحویل‌ها از سال ۲۰۲۴ شروع می‌شود. Jeff Shockey، معاون بازاریابی و فروش جهانی بخش دفاعی، فضایی و امنیت […]

بوئینگ توافق خود را مبنی بر تأمین ۲۴ فروند هلیکوپتر نظامی AH-64E Apache برای مراکش تضمین کرده است.

بوئینگ می گوید که با این معامله، مراکش به عنوان هفدهمین کشور در دست یابی به AH-64 خواهد شد. تحویل‌ها از سال ۲۰۲۴ شروع می‌شود.

Jeff Shockey، معاون بازاریابی و فروش جهانی بخش دفاعی، فضایی و امنیت بوئینگ می‌گوید: “این یک گام دیگر در مشارکت بلندمدت ما با مراکش است. تقاضای جهانی برای Apache رو به رشد است و ما مفتخریم که این قابلیت عالی را برای مراکش فراهم می‌کنیم.”

این توافق‌نامه تحت نظارت فرایند فروش نظامی خارجی ارتش آمریکا از طریق قرارداد با ارتش آمریکا انجام خواهد شد.

بیانیه سازمان همکاری امنیت دفاع آمریکا در نوامبر ۲۰۱۹ ارزش این معامله را ۴٫۲۵ میلیارد دلار ارزیابی کرد و قرار بر اضافه کردن ۱۲ فروند AH-64E شد.

در این اطلاعیه همچنین گفته شده‌است که Rabat خرید ۲۱ گیرنده ویدیویی و ۳۹ کیت هوا به هوا به زمین را برای ترکیب سرنشین دار-بدون سرنشین (MUM-T) تأیید کرده است. یک کیت MUM-T به یک خلبان Apache اجازه می‌دهد که کنترل پرواز و بخش ویدیویی یک پهپاد را در نزدیک خود به دست گیرد.

بوئینگ می‌افزاید سال‌هاست که در مراکش مشغول به فعالیت است. این شرکت، شریک در سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت MATIS Aerospace در کشور مراکش است که انواع سیم را تولید می‌کند. در سال ۲۰۱۶، این شرکت و Rabat یک یادداشت تفاهم امضاء کردند تا یک اکوسیستم از تأمین کنندگان تجهیزات هواپیما را ایجاد کنند.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.