• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
7

اولین تبدیل Legacy 450 به Praetor 500 توسط امبرائر

  • کد خبر : 19810
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
اولین تبدیل Legacy 450 به Praetor 500 توسط امبرائر

Embraer اولین تبدیل Legacy 450 به Praetor 500 را برای یک مشتری ناشناس تکمیل کرده است. این اصلاح در مرکز خدمات شرکت سازنده برزیلی در فرودگاه بین‌المللی Bradley در Connecticut انجام شد. این مرکز یکی از چهار تأسیسات متعلق به Embraer است که ارتقاء سفارشی جت تجاری با اندازه متوسط و برد ۲۹۰۰ ناتیکال مایل […]

Embraer اولین تبدیل Legacy 450 به Praetor 500 را برای یک مشتری ناشناس تکمیل کرده است.

این اصلاح در مرکز خدمات شرکت سازنده برزیلی در فرودگاه بین‌المللی Bradley در Connecticut انجام شد. این مرکز یکی از چهار تأسیسات متعلق به Embraer است که ارتقاء سفارشی جت تجاری با اندازه متوسط و برد ۲۹۰۰ ناتیکال مایل را انجام می دهد.

این تبدیل که ۵۰۰۰۰۰ دلار هزینه داشت، شامل افزودن بالچه های کج و سلول های سوخت اضافی به Legacy 450 است تا برد Praetor را به ۳۳۴۰ ناتیکال مایل برساند.

Embraer می‌گوید، این کار از طریق یک سری اصلاحات انجام می شود، از جمله جایگزین کردن سیم‌کشی با حسگر سطحی در مخازن سوخت، جابجایی درگاه‌های سوخت‌رسانی و سیستم اندازه‌گیری سوخت و تقویت ریب های بال برای جای دادن وزن اضافی سلول های سوخت. Embraer می‌گوید، نرم‌افزار کنترل پرواز الکتریکی و مجموعه اویونیک Collins Pro Line Fusion نیز به روزرسانی شده‌اند تا تغییرات را در خود جای دهند.

در این میان نام تجاری Legacy در سراسر هواپیما حذف شد تا هویت جدید آن نشان داده شود.

Johann Bordais، مدیر اجرایی خدمات و پشتیبانی Embraer می‌گوید: مراکز خدمات Embraer مجهز به قطعات یدکی و نیروی کار ماهر بوده و آماده هستند تا پیشرفته‎ترین جت تجاری نوآورانه با اندازه متوسط را که تا به حال ساخته شده‌، یعنی Praetor 500 را به مشتریان Legacy 450 خود ارائه دهد.

این اصلاحات همچنین می‌تواند در تأسیسات تعمیر و نگهداری (MRO) این شرکت سازنده در Fort Lauderdale (فلوریدا)، Sorocaba (برزیل) و Le Bourget (پاریس، فرانسه) انجام شود.

از زمان به خدمت گرفتن اولین نمونه از Legacy 450 در سال ۲۰۱۵، بیش از ۶۰ فروند از آن تحویل داده شده است. Embraer می‌گوید علاقه زیادی برای تبدیل آن به Praetor وجود دارد، از جمله قرارداد یکی از بزرگ‌ترین مشتری‌های آن، Flexjet، برای اصلاح ۳۰ فروند از Legacy 450 آن.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.