• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
11

استفاده از پهپادها برای انتقال تجهیزات محافظت شخصی و نمونه‌های تست کرونا

  • کد خبر : 19843
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
استفاده از پهپادها برای انتقال تجهیزات محافظت شخصی و نمونه‌های تست کرونا

شرکت Zipline در سان‌فرانسیسکو در حال استفاده از پهپادها به روش‌های جدید در زمینه مراقبت‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا است. Zipline از طریق مشارکت با Novant Health که یک سیستم بهداشت و درمان غیرانتفاعی در کارولینای شمالی است، برای ارائه تجهیزان محافظت شخصی (PPE) به عرضه کنندگان، از پهپادهای دوربرد استفاده کرده است. […]

شرکت Zipline در سان‌فرانسیسکو در حال استفاده از پهپادها به روش‌های جدید در زمینه مراقبت‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا است. Zipline از طریق مشارکت با Novant Health که یک سیستم بهداشت و درمان غیرانتفاعی در کارولینای شمالی است، برای ارائه تجهیزان محافظت شخصی (PPE) به عرضه کنندگان، از پهپادهای دوربرد استفاده کرده است.

Zipline یک معافیت ویژه از سوی FAA برای این سفرها دریافت کرد که برای اولین بار در نوع خود در آمریکا است. با تصویب مسیرهای بیشتر، این شرکت در نظر دارد تا تحویل بارهای خود را به سایر کلینیک‌ها و حتی خانه‌های بیماران گسترش دهد. مشابه این اقدام، همچنین در Ghana و Rwanda در حال انجام است و از پهپادها برای ارسال نمونه‌های آزمایش COVID-19 از مناطق روستایی به شهرهایی با آزمایشگاه مجهز و بدون دخالت دست، استفاده می‌شود تا به موقع به نتیجه برسد.

پیش از این، پهپادها برای تحویل تجهیزات پزشکی در ایالات متحده استفاده می‌شدند. در ماه می، خدمات پستی متحد (UPS) تحویل نسخه های CVS را در سراسر جامعه بازنشسته فلوریدا آغاز کرد، اما این تحویل‌ها، تنها برای مسافت های کوتاه در حدود نیم مایل به یک مکان مرکزی در جامعه بود. از طرف دیگر، Zipline اولین تحویل‌های دوربرد را، درست در مکان‌هایی که مورد نیاز هستند، انجام می‌دهد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.