• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

رونمایی از بسته کمک مالی ۱۵ میلیارد یورویی برای صنعت هوانوردی فرانسه

  • کد خبر : 19518
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
رونمایی از بسته کمک مالی ۱۵ میلیارد یورویی برای صنعت هوانوردی فرانسه

دولت فرانسه از برنامه کمک ۱۵ میلیارد یورویی خود برای حمایت از صنعت هوانوردی کشور خبر داد. این بسته شامل ۷ میلیارد یورو است که متعهد به پشتیبانی از پرچمدار شرکتهای حمل و نقل یعنی Air France بوده و زمان سفارشات هواپیمای سوخت‌رسان ایرباس را برای نیروهای نظامی فرانسه جلو می اندازد. وزیر دارایی Bruno […]

دولت فرانسه از برنامه کمک ۱۵ میلیارد یورویی خود برای حمایت از صنعت هوانوردی کشور خبر داد. این بسته شامل ۷ میلیارد یورو است که متعهد به پشتیبانی از پرچمدار شرکتهای حمل و نقل یعنی Air France بوده و زمان سفارشات هواپیمای سوخت‌رسان ایرباس را برای نیروهای نظامی فرانسه جلو می اندازد.

وزیر دارایی Bruno Le Maire در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس با حضور رئیس گروه صنعت هوافضای فرانسه GIFAS و مدیران ارشد Dassault ،Safran ،Thales و Airbus حمایت خود را اعلام کرد. وی گفت که دولت برای نجات ۱۰۰۰۰۰ شغل که در اثر بحران کووید ۱۹ مورد تهدید واقع شده، اقدام به حمایت مالی کرده است.

این بسته کمکی که شامل بودجه ای است که پیش از شیوع ویروس کرونا به این صنعت اختصاص داده نشده، شامل چندین بخش حمایتی از جمله مهلت قانونی برای بازپرداخت ۱٫۵ میلیارد یورو وام با حمایت برنامه اعتبار صادرات فرانسه است. دولت برای حمایت از تحقیق و توسعه فناوری دیجیتالی و کاهش کربن برای هوانوردی طی ۵ سال آینده ۱٫۵ میلیارد یورو اختصاص داده است. ۳۰۰ میلیون یورو نیز از این بودجه در بقیه سال ۲۰۲۰ در اختیار شرکت‌های فرانسوی قرار خواهد گرفت.

این بسته حمایتی، همچنین شامل ۵۰۰ میلیون یورو (در حال افزایش به ۱ میلیارد یورو) برای کمک به تأمین‌کنندگان هوافضا با ابعاد (تعداد پرسنل) متوسط ​ می‌باشد. ۳۰۰ میلیون یورو دیگر جهت کمک به پیمانکاران برای مدرن‌سازی تأسیسات تولیدی اختصاص می‌یابد.

Le Maire به خبرنگاران گفت که دولت فرانسه مصمم است نقش مهمی را در حمایت از آینده صنعت هوانوردی اروپا ایفا کند. وی گفت ایرباس نمی‌تواند موقعیت خود را در بازار جهانی به رقیب امریکایی خود، بوئینگ و گروه Comac چینی واگذار کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.