• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

گسترش بازار بین المللی بوئینگ P-8

  • کد خبر : 17310
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
گسترش بازار بین المللی بوئینگ P-8

بوئینگ معتقد است که به روزرسانی‌های هواپیمای دریایی P-8، از جمله ادغام موشک‌های جدید کروز، بمب، مین‌های دریایی و دکل‌های دریایی می‌تواند به افزایش پتانسیل فروش بین‌المللی کمک کند. فرماندهی سیستم‌های هوایی نیروی دریایی ایالات متحده از پیمانکاران بالقوه درخواست کرد تا از انواع اسلحه در این هواپیما استفاده کنند. تیم فلوود، مدیر ارشد فروش […]

بوئینگ معتقد است که به روزرسانی‌های هواپیمای دریایی P-8، از جمله ادغام موشک‌های جدید کروز، بمب، مین‌های دریایی و دکل‌های دریایی می‌تواند به افزایش پتانسیل فروش بین‌المللی کمک کند.

فرماندهی سیستم‌های هوایی نیروی دریایی ایالات متحده از پیمانکاران بالقوه درخواست کرد تا از انواع اسلحه در این هواپیما استفاده کنند.

تیم فلوود، مدیر ارشد فروش بین المللی هواپیماهای تجاری، در نمایشگاه هوایی سنگاپور می‌گوید: فرصت‌های P-8 کاملاً بی پایان است، بنابراین با اضافه کردن قابلیت‌ها، خواه سلاح باشد یا سنسورهای جدید، این دیافراگم برای تقاضای بیشتر گسترش می‌یابد.”

P-8 مبتنی بر مدل ۷۳۷-۸۰۰ است، اما ایرفریم آن کمی تغییر یافته است. فلوود می‌گوید این بدان معنی است که برای حمل سلاح های جدید بخصوص در پایلون بال نیاز به تغییرات چندانی نیست و بیشتر فرایند صدور گواهینامه هوایی مطرح است.

Boeing در انتظار نهایی کردن قرارداد با نیوزیلند برای چهار نمونه از P-8 و یک قرارداد دیگر با کره جنوبی برای شش نمونه از این نوع هواپیما است.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.