• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

پلیمپ – ترکیبی از هواپیما و کشتی هوایی

  • کد خبر : 13636
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
پلیمپ – ترکیبی از هواپیما و کشتی هوایی

یک شرکت قصد دارد با بودجه ۴ میلیون دلاری وسیله نقلیه هوایی با نام “پلیمپ” بسازد که ترکیبی از هواپیما، بالگرد، پهپاد و کشتی هوایی است. سال گذشته شرکت Egan Airships یک وسیله نقلیه هوایی به نام “پلیمپ” (Plimp) ابداع کرد. این وسیله نقلیه ترکیبی از کشتی هوایی، هواپیما، بالگرد و پهپاد بود. اکنون این […]

یک شرکت قصد دارد با بودجه ۴ میلیون دلاری وسیله نقلیه هوایی با نام “پلیمپ” بسازد که ترکیبی از هواپیما، بالگرد، پهپاد و کشتی هوایی است.

پلیمپ - ترکیبی از هواپیما و کشتی هوایی

سال گذشته شرکت Egan Airships یک وسیله نقلیه هوایی به نام “پلیمپ” (Plimp) ابداع کرد. این وسیله نقلیه ترکیبی از کشتی هوایی، هواپیما، بالگرد و پهپاد بود. اکنون این شرکت آمریکایی به طور رسمی اعلام کرده، مشغول کار برای ساخت یک نسخه مسافربری پلیمپ است. وسیله نقلیه هوایی جدید Model J نام گرفته است.

مبدعان این وسیله ادعا می کنند، پلیمپ جدید می تواند مانند هواپیما مانور انجام دهد، مانند بالگرد در آسمان شناور بماند و به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود آید و مانند یک کشتی هوایی پرواز کند.

این وسیله نقلیه قرار است با بودجه ۴ میلیون دلاری ساخته شود. همچنین این وسیله می‌تواند ۸ مسافر یا ۹۰۷ کیلوگرم بار را با سرعت ۶۳ مایل بر ساعت در مسافت ۱۳۰۰ مایل جابجا کند. وسیله مذکور به طور عمودی از زمین بلند می‌شود و فرود می‌آید. خلبان آن می‌تواند موتورها را خاموش کند تا Model J به آرامی به سمت زمین شناور شود.

همچنین هزینه‌های عملیاتی آن در مقایسه با بالگردهای معمول کمتر است.

Model J دارای موتورهای الکتریکی است که به آن کمک می‌کنند به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود آید. همچنین یک سیستم هیبریدی گاز و الکتریسیته به وسیله نقلیه کمک می‌کند تا به کمک بال‌های ثابت خود پرواز کند.

این وسیله نقلیه می‌تواند در ارتفاع ۱۵۲ متری پرواز کند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.