• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
11

شروع مجدد و توسعه پروازهای مسافری از فرودگاه بین‌المللی پیام

  • کد خبر : 15706
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
شروع مجدد و توسعه پروازهای مسافری از فرودگاه بین‌المللی پیام

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به از سرگیری پروازهای مسافری فرودگاه پیام، گفت: با همکاری ایرلاین های مختلف، توسعه پروازهای مسافری این فرودگاه در دستور کار است. به گزارش خبرگزاری مهر، نادر ثناگومطلق ظهر دوشنبه در مراسم ازسرگیری مجدد پروازهای مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام، گفت: این اقدام با تلاش و پیگیری‌های معاون اول رئیس […]

شروع مجدد و توسعه پروازهای مسافری از فرودگاه بین‌المللی پیام

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به از سرگیری پروازهای مسافری فرودگاه پیام، گفت: با همکاری ایرلاین های مختلف، توسعه پروازهای مسافری این فرودگاه در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر ثناگومطلق ظهر دوشنبه در مراسم ازسرگیری مجدد پروازهای مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام، گفت: این اقدام با تلاش و پیگیری‌های معاون اول رئیس جمهور، وزاری راه و ارتباطات و همچنین مسئولان استانی البرز محقق شده است.

وی در ادامه هدف از سرگیری مجدد پروازهای مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام را استفاده از ظرفیت‌های آن در راستای اقتصاد مقاومتی برشمرد و بیان کرد: در این قالب با پیگیری‌های انجام شده مجوز رسمی انجام پروازهای مسافری این فرودگاه توسط هئیت دولت صادر شد و در ادامه برنامه ریزی برای انجام مجدد پروازها صورت گرفت.

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام اظهار امیدواری کرد که با سرعت خوبی به توسعه پروازهای مسافری در این فرودگاه محقق شود و عنوان کرد: استان البرز تنوع جمعیتی دارد و به همین دلیل امکان انجام پرواز به نقاط مختلف کشور از فرودگاه بین‌المللی پیام وجود دارد.

ثناگو با تاکید بر اهمیت همکاری با ایرلاین‌های مختلف برای توسعه پروازهای مسافری گفت: صنعت هوانوردی یک بازار است و بستر این فعالیت‌ها در فرودگاه بین‌المللی پیام فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در ادامه از طریق همکاری با ایرلاین‌های مختلف بنا داریم به توسعه پروازهای مسافری دست یابیم، تاکید کرد: این اقدام موجب به یقین موجب شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر فرودگاه بین‌المللی پیام و به یقین استان البرز است.

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام در خصوص از سرگیری اولین پروازهای مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام با انجام پرواز امروز مشهد – کرج و بالعکس، توضیح داد: در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه پروازهای مسافری از این فرودگاه خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=15706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.