• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
8

خرید جت‌های پهن‌پیکر بویینگ توسط شرکت هواپیمایی ایرنیوزلند

  • کد خبر : 14954
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
خرید جت‌های پهن‌پیکر بویینگ توسط شرکت هواپیمایی ایرنیوزلند

شرکت هواپیمایی ایرنیوزلند، شرکت هوافضایی آمریکایی بویینگ را برای تامین هواپیماهای پهن پیکر خود انتخاب کرد. به گفته منابع این شرکت، بویینگ این قرارداد را در رقابت با شرکت اروپایی ایرباس بدست آورد. ایرنیوزلند در حال حاضر برای مسیرهای طولانی خود از هواپیماهای پهن پیکر بویینگ و برای مسیرهای کوتاه‌تر از هواپیماهای تک راهرو (باریک […]

خرید جت‌های پهن‌پیکر بویینگ توسط شرکت هواپیمایی ایرنیوزلند

شرکت هواپیمایی ایرنیوزلند، شرکت هوافضایی آمریکایی بویینگ را برای تامین هواپیماهای پهن پیکر خود انتخاب کرد. به گفته منابع این شرکت، بویینگ این قرارداد را در رقابت با شرکت اروپایی ایرباس بدست آورد.

ایرنیوزلند در حال حاضر برای مسیرهای طولانی خود از هواپیماهای پهن پیکر بویینگ و برای مسیرهای کوتاه‌تر از هواپیماهای تک راهرو (باریک پیکر) ایرباس استفاده می‌کند. ایرنیوزلند این هواپیماها را برای جایگزینی هشت هواپیمای بویینگ ۷۷۷ قدیمی خود خریداری کرده است.

ایرنیوزلند اخیرا اعلام کرده بود که برای مسیرهای طولانی خود مانند آکلند به نیویورک و آکلند به برزیل، در نظر دارد از هواپیماهای ایرباس A350 یا بویینگ ۷۷۷X یا ۷۸۷ استفاده کند.

مدیر امور مالی ایرنیوزلند جف مک داوال، در گزارش ماه مارس به تحلیلگران گفته بود که در چندماه آینده تصمیمی در مورد خرید هواپیماهای جدید گرفته خواهد شد و این شرکت هواپیمایی به علت تغییرات شبکه پرواز، نیاز به جت‌های جایگزین کمتری نسبت به آنچه تا سال ۲۰۲۳ انتظار می‌رفت، دارد.

در ماه مارس، شرکت هواپیمایی ایرنیوزلند برنامه‌ای دو ساله برای صرفه‌جویی هزینه‌ها راه‌اندازی کرد و سرمایه‌گذاری این شرکت را که قرار بود تا ۷۵۰ میلیون دلار نیوزلند (۱/۴۹۰ میلیون دلار آمریکا) افزایش یابد، به تعویق انداخت.

ایرنیوزیلند در ماه فوریه به دلیل کاهش تورم بازار، قیمت پروازهای داخلی خود را ۵۰ درصد کاهش داد. از طرفی در ماه می نیز، ایرنیوزلند سه صف جدید و اختصاصی برای بررسی مسافرین در فرودگاه تارانگا تاسیس کرد. فرودگاه مذکور نیز فضای داخلی خود را بازسازی کرده که اکنون دارای ۶ کیوسک چک و بررسی خودکار و سه ناحیه ارائه کیف و چمدان، یک ناحیه چک و بررسی ویژه و یک پیشخوان برای مسافرینی که بار زیادی دارد، می‌باشد.

یک دفتر اختصاصی کارگو نیز برای خطوط هوایی ایرنیوزلند در فرودگاه تاسیس شد. به عنوان بخشی از برنامه بازسازی فرودگاه تارانگا، فضای جدیدی برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده که تعداد صندلی‌های این سالن به ۹۰ صندلی افزایش پیدا کرده است. این سالن دارای امکانات مختلفی از جمله کافه، بوفه نوشیدنی‌های سبک، ماشین نوشیدنی خودکار و همچنین دارای فضایی برای جلسات کاری و همچنین مناطق آرام برای استراحت است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.