• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

توسعه و تجهیز فرودگاه خرم‌آباد توسط سازمان هواپیمایی کشوری

  • کد خبر : 14110
  • ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
توسعه و تجهیز فرودگاه خرم‌آباد توسط سازمان هواپیمایی کشوری

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: سازمان هواپیمایی کشور برای توسعه و تجهیز فرودگاه خرم‌آباد و همچنین افزایش پروازهای داخلی پا به میدان می‌گذارد. مجید کیان‌پور، بیان کرد: در جلسه‌ای که با مهندس عابدزاده مدیرعامل هواپیمایی کشور در تهران برگزار کردیم بر ضرورت افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد تاکید شد. ‌ وی با اشاره […]

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: سازمان هواپیمایی کشور برای توسعه و تجهیز فرودگاه خرم‌آباد و همچنین افزایش پروازهای داخلی پا به میدان می‌گذارد.

توسعه و تجهیز فرودگاه خرم‌آباد توسط سازمان هواپیمایی کشوری

مجید کیان‌پور، بیان کرد: در جلسه‌ای که با مهندس عابدزاده مدیرعامل هواپیمایی کشور در تهران برگزار کردیم بر ضرورت افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد تاکید شد.

‌ وی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان اضافه کرد: لرستان به‌واسطه اقلیم و شرایط آب و هوایی به معنای واقعی یکی از استان‌های چهارفصل کشور است، که همین ویژگی سبب شده است سالانه جمع زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به این استان سفر کنند.

کیان‌پور با تأکید بر ضرورت تسهیل سفر گردشگران به استان افزود: در حال حاضر فرودگاه خرم‌آباد با پروازهای داخلی محدود در حال خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: ضرورت ایجاب می‌کند که سازمان هواپیمایی کشور با فراهم آوردن امکانات و تجهیزات لازم زمینه افزایش پروازهای داخلی به‌ویژه به شهرهای بزرگ و همچنین مشهد مقدس را فراهم سازد.

وی عنوان کرد: مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشور قول مساعد داد نسبت به پیگیری این درخواست و همچنین تامین اعتبارات لازم برای رفع نواقص فرودگاه خرم‌آباد نهایت همکاری و مساعدت را مبذول دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در حال حاضر پروازهای ایران ایر در فرودگاه خرم‌آباد طی سه روز انجام می‌شود که این مهم با پیگیری‌های متعدد خودم انجام شده است.

وی افزود: به‌جد پیگیرم این پروازها به‌صورت روزانه انجام شود چرا که حق طبیعی مردم استان است.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.