• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

تاکسی هوایی eVTOL توسط Volocopter در سنگاپور آزمایش می‌شود

  • کد خبر : 13596
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
تاکسی هوایی eVTOL توسط Volocopter در سنگاپور آزمایش می‌شود

تاکسی هوایی eVTOL که یک پرنده عمودپرواز و الکتریکی است، توسط استارت‌آپ Volocopter در اکتبر ۲۰۱۸ در سنگاپور آزمایش و تست می‌شود. استارت‌آپ آلمانی Volocopter در اکتبر ۲۰۱۸ مجموعه آزمایش‌های پروازی تاکسی هوایی خود را در سنگاپور انجام می‌دهد. تاکسی هوایی این شرکت یک هواپیمای عمود پرواز و الکتریکی با نام eVTOL است. این تست‌های […]

تاکسی هوایی eVTOL که یک پرنده عمودپرواز و الکتریکی است، توسط استارت‌آپ Volocopter در اکتبر ۲۰۱۸ در سنگاپور آزمایش و تست می‌شود.

تاکسی هوایی eVTOL توسط Volocopter در سنگاپور آزمایش می‌شود

استارت‌آپ آلمانی Volocopter در اکتبر ۲۰۱۸ مجموعه آزمایش‌های پروازی تاکسی هوایی خود را در سنگاپور انجام می‌دهد. تاکسی هوایی این شرکت یک هواپیمای عمود پرواز و الکتریکی با نام eVTOL است.

این تست‌های پروازی توسط وزارت حمل و نقل سنگاپور (MOT) و هواپیمایی کشوری (CAAS) و انجمن توسعه اقتصادی سنگاپور (EDB) پشتیبانی می‌شود. این تست‌ها برای تایید توانایی و آمادگی بکارگیری تاکسی هوایی در محیط شهری سنگاپور انجام می‌شود. البته پیش‌بینی می‌شود این تست‌های پروازی بیشتر جنبه نمایشی داشته باشد.

Volocopter با همکاری CAAS تست‌های پروازی خود را انجام می‌دهد تا از برآورده کردن تمامی الزامات قبل از تست‌های سال آینده اطمینان حاصل کند.

هو یون سانگ مدیر صنعت هوانوردی CAAS بیان کرد: “امکان استفاده از تاکسی‌های هوایی یا eVTOL برای تسهیل در حمل و نقل و لجستیک در شهرها وجود دارد. Volocopter جز شرکت‌های پیشرو در زمینه تکنولوژی‌های نوآورانه در صنعت هوانوردی است. هواپیمایی کشوری سنگاپور خوشحال است که با Volocopter در مطالعات در زمینه توانایی‌های فنی و ایجاد دستورالعمل‌های عملیاتی مناسب همکاری می‌کند.”

تاکسی‌های هوایی Volocopter با برق کار می‌کند و از نظر ظاهری شبیه به یک هلیکوپتر است و عملیات برخاست و فرود را بصورت عمودی انجام می‌دهد. ظرفیت این تاکسی‌ها دو نفر است و تا فاصله ۳۰ کیلومتری را در یک پرواز پوشش می‌دهند.

تاکسی هوایی eVTOL بطور خاص برای پروازهای داخل شهر طراحی شده است. این تاکسی‌ها مجهز به تکنولوژی‌ای هستند که می‌توانند پرواز پایدار و بدون اغتشاشی در اطراف آسمان خراش‌ها داشته باشند.

فلورین راتر مدیر عامل شرکت Volocopter گفت: “ما آمادگی لازم برای راه‌اندازی اولین مسیر ثابت در شهرها را داریم. سنگاپور یک شریک منطقی و کشوری پیشگام در حوزه تکنولوژی و توسعه شهری است. Volocopter قصد دارد یک تیم طراحی محصول و مهندسی به منظور پشتیبانی از طرح‌های توسعه‌‌ای در سنگاپور تاسیس کند.”

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.