• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

بوئینگ – بزرگترین هواپیماساز دنیا برای هفتمین سال متوالی

  • کد خبر : 14167
  • ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
بوئینگ – بزرگترین هواپیماساز دنیا برای هفتمین سال متوالی

شرکت بوئینگ ۸۰۶ هواپیما در ۲۰۱۸ تحویل داد و عنوان بزرگترین هواپیماساز دنیا را در هفتمین سال پیاپی به دست آورد. سهام شرکت بوئینگ در سال ۲۰۱۸، که توانسته عنوان بزرگترین هواپیماساز دنیا را به خود اختصاص دهد، ۳٫۹ درصد بالا رفت و به ۳۴۰٫۹۰ دلار رسید که بزرگترین درصد بدست آمده در میانگین صنعتی […]

شرکت بوئینگ ۸۰۶ هواپیما در ۲۰۱۸ تحویل داد و عنوان بزرگترین هواپیماساز دنیا را در هفتمین سال پیاپی به دست آورد.

بوئینگ - بزرگترین هواپیماساز دنیا برای هفتمین سال متوالی

سهام شرکت بوئینگ در سال ۲۰۱۸، که توانسته عنوان بزرگترین هواپیماساز دنیا را به خود اختصاص دهد، ۳٫۹ درصد بالا رفت و به ۳۴۰٫۹۰ دلار رسید که بزرگترین درصد بدست آمده در میانگین صنعتی داو جونز بود.

شرکت ایرباس، رقیب اروپایی بوئینگ که قرار است ارقام خود را در روز چهارشنبه اعلام ‌کند، پس از بویینگ قرار دارد و اعلام کرد ۸۰۰ هواپیمای جت آن منتظر حسابرسی نهایی هستند.

جیم کوریدور، تحلیلگر تحقیقات CFRA، گفت: “در کل، بویینگ دارد سهم بازار را از اصلی ترین رقیب خود، ایرباس، می‌گیرد و تقاضای تجاری و نظامی خوبی برای آن وجود دارد”.

ایهسین مونیر، معاون ارشد رئیس فروش و بازاریابی بویینگ، گفت: “علاوه بر ادامه تقاضا برای ۷۳۷MAX، فروش خوبی هم در تمام هواپیماهای پهن پیکر خود داشتیم”.

بویینگ برای کم کردن مشکل زنجیره عرضه به گسترش ظرفیت تولید در تولیدکنندگانی کمک کرد که در سال جاری کارگر استخدام کرده بودند. این کارگران شامل بازنشسته‌ها هم می‌شدند.

شرکت اسپیریت ایروسیستمز، بزرگترین تولیدکننده بوئینگ در ماه اکتبر اعلام کرد همچنان درحال تأمین درخواست‌های فزاینده برای قطعات این هواپیما است.

همچنین به نظر می‌رسد شرکت بوئینگ توانسته شرکت ایرباس را در تعداد سفارش‌ها هم در سال ۲۰۱۸ شکست دهد. این شرکت هواپیماسازی ۸۹۳ سفارش خالص بدون محاسبه سفارش‌های لغو شده داشت.

در این بین، ایرباس نوامبر را با ۳۸۰ سفارش خالص به پایان رساند. از آن زمان تا کنون هم معامله‌هایی برای ۲۲۰ هواپیمای دیگر را قطعی کرده است. طبق منابع صنعتی، ایرباس ۱۵۰ قرارداد دیگر هم با شرکت‌های آسیایی بسته که به زودی اعلام می‌شوند.

سفارش‌های شرکت‌های بوئینگ و ایرباس در مقایسه با سال ۲۰۱۷ به خاطر درگیری‌های تجاری و رشد کند اقتصاد جهان کاهش یافته است، ولی مقدار فروش هر دو آن‌ها افزایش داشته، چون از قبل سفارش گرفته بودند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.