• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

استفاده از تاکسی های پرنده برای حمل و نقل مسافران المپیک ۲۰۲۴ فرانسه

  • کد خبر : 15072
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
استفاده از تاکسی های پرنده برای حمل و نقل مسافران المپیک ۲۰۲۴ فرانسه

ایرباس با همکاری مقامات حمل و نقل پاریس مشغول آماده سازی تاکسی های پرنده تا برگزاری المپیک ۲۰۲۴ میلادی هستند. تاکسی های پرنده مسافران را از فرودگاه به شهر منتقل می کنند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حمل و نقل برای بسیاری از توریست‌ها و تماشاچیان بازی‌ها به یک […]

استفاده از تاکسی های پرنده برای حمل و نقل مسافران المپیک ۲۰۲۴ فرانسه

ایرباس با همکاری مقامات حمل و نقل پاریس مشغول آماده سازی تاکسی های پرنده تا برگزاری المپیک ۲۰۲۴ میلادی هستند. تاکسی های پرنده مسافران را از فرودگاه به شهر منتقل می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حمل و نقل برای بسیاری از توریست‌ها و تماشاچیان بازی‌ها به یک چالش تبدیل می‌شود اما به نظر می‌رسد فناوری می‌تواند این مشکل را حل کند.

ایرباس و شرکت «آئروپورت دو پاریس» (شرکت فرودگاه های بین المللی پاریس) به همراه مقامات حمل و نقل پاریس مشغول بررسی اجرایی استفاده از تاکسی‌های پرنده خودران برای جابه جایی بازدیدکنندگان از فرودگاه شارل دوگل به مرکز شهر هستند.

مدت زمان سفر با قطار یا اتوبوس میان فرودگاه و پاریس حدود یک ساعت است اما چنین راه حلی می‌تواند در زمان صرفه جویی کند.

از سوی دیگر قرار است تاکسی‌های پرنده هر ۶ دقیقه یکبار پرواز کنند بنابراین لازم نیست مسافران مدت زمان زیادی منتظر بمانند.

البته هم اکنون فعالیت‌هایی در این زمینه انجام شده است. شرکت «آئروپورت دو پاریس» باید تا پایان ۲۰۱۹ میلادی مکانی را به عنوان مقر تاکسی‌های پرنده پایتخت فرانسه تعیین کند. این محل باید طی ۱۸ ماه آماده فعالیت شود.

البته باید بخش‌های دیگر این فناوری نیز بررسی و اجرا شود. تاکسی‌ها باید ایمن باشند و باتری‌های قدرتمندی در آنها به کار رود. همچنین تاکسی‌های پرنده باید با قوانین و زیربنای حمل ونقل فعلی همخوانی داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=15072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.