• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

مرکز فناوری هوانوردی جدید در دانشگاه کرانفیلد بریتانیا آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 14346
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
مرکز فناوری هوانوردی جدید در دانشگاه کرانفیلد بریتانیا آغاز به کار کرد

مرکز فناوری هوانوردی جدید در دانشگاه کرانفیلد بریتانیا با هدف حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط در صنعت هوانوردی آغاز به کار کرد. تاسیس این مرکز فناوردی هوانوردی بخشی از همکاری بین دانشگاه کرانفیلد و گروه بانکداری بارکلیز است. این مرکز اولین آزمایشگاه تخصصی حمل و نقل هوایی ایگل (Eagle Lab) در دانشگاه […]

مرکز فناوری هوانوردی جدید در دانشگاه کرانفیلد بریتانیا با هدف حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط در صنعت هوانوردی آغاز به کار کرد.

مرکز فناوری هوانوردی جدید در دانشگاه کرانفیلد بریتانیا آغاز به کار کرد

تاسیس این مرکز فناوردی هوانوردی بخشی از همکاری بین دانشگاه کرانفیلد و گروه بانکداری بارکلیز است. این مرکز اولین آزمایشگاه تخصصی حمل و نقل هوایی ایگل (Eagle Lab) در دانشگاه است. این مرکز برای تامین یک محیط همکاری برای کارآفرینان است تا راه‌حل‌های خود را توسعه دهند. این مرکز همچنین دارای تسهیلات و امکاناتی برای تسریع در روند نمونه‌سازی و توسعه محصول مانند ایجاد تجهیزات تکنولوژی هوایی ویژه (avatech) است.

معاونت پژوهشی و نوآوری دانشگاه کرانفیلد، تام استیفنسن گفت: «ما از اینکه بارکلیز یک آزمایشگاه ایگل را در دانشکده راه‌اندازی کرد خشنودیم. این اقدام، اولین گام پروژه بلند مدت در زمینه هواپیمایی، نوآوری و کارآفرینی و فراهم کردن یک بسته حمایتی برای کارآفرینان هوافضا و هواپیمایی است. دولت به درستی توانایی‌های شرکت‌های کوچک برای توسعه فناوری‌های صنایع آینده را شناخت. ما در کرانفیلد مصمم به انجام هر کاری برای حمایت از کسب و کار در منطقه هستیم تا به تحقق اهداف خود کمک کنیم.»

در ژانویه ۲۰۱۹، دانشگاه کرانفیلد نخستین مرکز کنترل ترافیک هوایی دیجیتال بریتانیا را نیز افتتاح کرد. رییس بارکلیز، جان مک فارلین گفت: « فناوری‌های جدید به سرعت در حال تغییر صنعت هوافضا و حمل و نقل هوایی هستند و ما می‌خواهیم از ایجاد کسب و کارها در سراسر جنوب شرقی midleland اطمینان حاصل کنیم. شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌توانند از این فرصت عظیم بهره‌مند شوند و به آن کمک کنند. به همین دلیل ما برای آغاز به کار کردن آزمایشگاه ایگل بارکلیز در دانشگاه کرانفیلد هیجان زده هستیم. این آزمایشگاه به کارآفرینان کمک می‌کند تا با دسترسی به امکانات کلاس جهانی و شبکه‌ای از مشتریان بالقوه، سرمایه‌گذاران و مربیان یک ایده هوشمندانه را به یک کسب و کار پر رونق تبدیل کنند. در نهایت، ما امیدواریم که این آزمایشگاه نه تنها اقتصاد محلی، بلکه به‌طور کلی صنعت را برانگیزد و به آن شتاب دهد.»

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.