• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

انعقاد تفاهم نامه در راستای تولید محصولات دانش بنیان در حوزه صنعت فرودگاهی

  • کد خبر : 16567
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
انعقاد تفاهم نامه در راستای تولید محصولات دانش بنیان در حوزه صنعت فرودگاهی

۶۰۲ میلیارد تومان تفاهم نامه در راستای تولید محصولات دانش بنیان در حوزه صنعت فرودگاهی منعقد شد. به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش ملکی فر امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی ارائه نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۸۳ شرکت دانش بنیان در این رویداد شرکت کردند. وی افزود: در این رویداد […]

انعقاد تفاهم نامه در راستای تولید محصولات دانش بنیان در حوزه صنعت فرودگاهی

۶۰۲ میلیارد تومان تفاهم نامه در راستای تولید محصولات دانش بنیان در حوزه صنعت فرودگاهی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش ملکی فر امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی ارائه نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۸۳ شرکت دانش بنیان در این رویداد شرکت کردند.

وی افزود: در این رویداد ۶۵ نیاز فناورانه توسط فرودگاه های مختلف ارائه شد؛ همچنین نمایشگاه توانمندی های فناورانه شرکت های دانش بنیان در صنعت فرودگاهی برگزار شد.

ملکی فر تصریح کرد: حاصل دو روز برگزاری این رویداد، انعقاد ۶۰۲ میلیارد تومان تفاهم نامه بین شرکت های دانش بنیان و سازمان ها و ارگان های مرتبط با صنعت فرودگاهی بوده است.

حسن خوشخو معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز در این رویداد گفت: در این رویداد، نیازهای فناورانه این صنعت ارائه شد و ما این موضوع را به فال نیک می گیریم.

وی تأکید کرد: این رویداد باعث شد پل ارتباطی بین صنعت فرودگاهی و شرکت ها کلید بخورد و انگیزه را برای بهره گیری از محصولات شرکت های دانش بنیان در این زمینه ایجاد کند.

خوشخو گفت: ما در این رویداد یک پویایی را در سطح شرکت ها دیدیم و تفاهم نامه هایی را برای استفاده از محصولات شرکت های دانش بنیان در صنعت فرودگاهی منعقد کردیم.

وی تأکید کرد: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آمادگی دارد فضایی را در اختیار مرکز همکاری های این شرکت ها در شهر فرودگاهی اختصاص دهد تا آنها بتوانند در راستای رفع نیاز صنعت فرودگاهی گام بردارند و ما را از وابستگی به سایر کشورها در این صنعت بی نیاز کنند.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: ظرفیت های علمی در این صنعت قادر به رفع نیازهای ما است.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.