• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
12

نخستین پرواز مسیر کرج به کیش ۲۵ دی ماه از فرودگاه پیام انجام می‌شود

  • کد خبر : 14164
  • ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
نخستین پرواز مسیر کرج به کیش ۲۵ دی ماه از فرودگاه پیام انجام می‌شود

سرپرست فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز گفت: مجوز برقراری برای نخستین پرواز از مبدا کرج به سمت کیش صادر شد. نادر ثناگو مطلق افزود: با پیگیری‌های انجام شده و پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی کیش ایر نخستین پرواز خود از کرج به کیش را در […]

سرپرست فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز گفت: مجوز برقراری برای نخستین پرواز از مبدا کرج به سمت کیش صادر شد.

نخستین پرواز مسیر کرج به کیش 25 دی ماه از فرودگاه پیام انجام می‌شود

نادر ثناگو مطلق افزود: با پیگیری‌های انجام شده و پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی کیش ایر نخستین پرواز خود از کرج به کیش را در روز سه شنبه ۲۵ دی ماه سال جاری با یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: این پرواز از این پس روزهای جمعه و سه‌شنبه به صورت منظم در این مسیر تردد و مردم استان البرز می‌توانند از این پروازها برای سفر به جزیره زیبای کیش بهره‌مند شوند.

ثناگو مطلق با بیان اینکه تقاضاهای زیادی برای سفر در این مسیر وجود داشت، گفت: با توجه به فصل سرما و کاهش مسافرت به مناطق سردسیر، میزان تقاضای سفر به مناطق گرمسیر افزایش چشمگیری داشته و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از سوی مردم برای پروازهای این مسیر وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با افزایش پروازهای مسیر مشهد و کیش و با ایجاد مسیرهای پروازی جدید خدمات مطلوب‌تری را به مردم استان البرز ارائه کنیم.

بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام، شهریورماه امسال فعال شد و این فرودگاه تا پیش از آن از دهه ۷۰ برای خدمات حمل بار هوایی مورد استفاده قرار گرفته است.

منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز از دهه ۸۰ در حاشیه فرودگاه پیام تاسیس شد و اکنون حدود ۷۰ واحد تولیدی در این محدوده فعالیت دارند.

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.