• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
13

۵ پرواز داخلی به دلیل شرایط جوی نامناسب لغو شدند

  • کد خبر : 14448
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
۵ پرواز داخلی به دلیل شرایط جوی نامناسب لغو شدند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ۵ پرواز به مقصد ایلام و اردبیل به خاطر شرایط نامناسب جوی و ناپایداری هوا لغو شد. رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، افزود: این پروازها در مجموع ۵ پرواز است که مربوط به هواپیمایی آسمان و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است. وی ادامه داد: به علت نبود دید […]

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ۵ پرواز به مقصد ایلام و اردبیل به خاطر شرایط نامناسب جوی و ناپایداری هوا لغو شد.

5 پرواز داخلی به دلیل شرایط جوی نامناسب لغو شدند

5_national_flights_cancelled_due_to_bad_weather

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، افزود: این پروازها در مجموع ۵ پرواز است که مربوط به هواپیمایی آسمان و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: به علت نبود دید کافی و انجام پروازهای ایمن و سلامت این پروازها لغو شد. شرکت‌های هواپیمای باید در چنین شرایطی براساس حقوق مسافر عمل کنند.

جعفر زاده گفت: فرودگاه مهرآباد مشکلی برای انجام پروازها ندارد و تنها به خاطر فرودگاه‌های مقصد این پروازها لغو شده است و شرکت‌های هواپیمایی لحظه به لحظه وضعیت جوی فرودگاه‌ها را رصد می‌کنند و به محض اینکه دید کافی وجود داشت و امکان پرواز به وجود بیاید این پروازها از سر گرفته می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: از مسافران درخواست می‌کنیم قبل از مراجعه به فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن‌های ۴۴۶۶۵۵۱۹ و ۱۹۹ پروازهای داخلی از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.