• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
6

پرواز جنگنده سوخو Su-35S، ۱۰ ساله شد

  • کد خبر : 20627
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
پرواز جنگنده سوخو Su-35S، ۱۰ ساله شد

سوم ماه می ۲۰۱۱ اولین پرواز Su-35S  به ثبت رسیده است. جنگنده افسانه‌ای و فوق مدرن Su-35S مطابق با طرح توسعه در پروژه نوسازی هواپیمای جنگنده سوخو Su-27M در دفتر طراحی سوخو اجرا شد. از ویژگی‌های بارز Su-35S می‌توان به مجموعه جدید اویونیک مبتنی بر سیستم کنترل و کنترل دیجیتال، موتورهای جدید با افزایش بردار […]

سوم ماه می ۲۰۱۱ اولین پرواز Su-35S  به ثبت رسیده است. جنگنده افسانه‌ای و فوق مدرن Su-35S مطابق با طرح توسعه در پروژه نوسازی هواپیمای جنگنده سوخو Su-27M در دفتر طراحی سوخو اجرا شد. از ویژگی‌های بارز Su-35S می‌توان به مجموعه جدید اویونیک مبتنی بر سیستم کنترل و کنترل دیجیتال، موتورهای جدید با افزایش بردار رانش و رانش محوری چرخشی، رادار جدید با دامنه شناسایی دور برد برای اهداف هوایی، توانایی استفاده از کل برد پروازی اشاره کرد. این هواپیما هم برای بدست آوردن برتری هوایی و هم برای از بین بردن اهداف زمینی در نظر گرفته شده است و همچنین می‌تواند برای انجام شناسایی همزمان در عملیات‌های زمینی و دریایی مورد استفاده قرار گیرد. در کل، مشخصات پروازی، امکانات و توانایی‌های Su-35S بسیار نزدیک به جنگنده های نسل پنجم است.

برای اولین بار، جنگنده سوخو Su-35 در استند استاتیک نمایشگاه بین‌المللی هوایی MAKS روسیه در سال ۲۰۰۷ به نمایش گذاشته شد. در MAKS-2009 ، وزارت دفاع اولین قرارداد تأمین ۴۸ فروند جنگنده Su-35S برای نیروی هوایی روسیه را با ضرب الاجل ۲۰۱۲-۲۰۱۵ امضا کرد. دومین قرارداد تأمین ۴۸ فروند هواپیمای دیگر تا سال ۲۰۲۰ توسط وزارت دفاع در نمایشگاه هوایی MAKS-2015 امضا شد. اندونزی و چین نیز آن را برای نیروهای هوایی خود انتخاب کردند.

در نوامبر سال ۲۰۱۹، جنگنده‌های Su-35S در گروه آکروباتیک شوالیه‌های روسی نیز به بهره‌برداری رسید و در سال ۲۰۲۰، شوالیه‌ها چهار فروند دیگر Su-35S را تحویل گرفتند. در نمایشگاه هوایی MAKS-2021، پرواز جدیدترین پرنده‌های جنگی بخشی از برنامه پرواز نمایشی شوالیه های روسیه خواهد بود. منتظر حضور جنگنده‌های Su-35S در برنامه پروازی نمایش و استند استاتیک ماکس ۲۰۲۱ هستیم.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.