• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

هشدارهای اولیه شبکه پهپادی در مورد بلایای طبیعی

  • کد خبر : 17216
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
هشدارهای اولیه شبکه پهپادی در مورد بلایای طبیعی

  محققین دانشگاه کوئین هواپیماهای بدون سرنشین را توسعه داده‌اند که به زودی می‌توانند هنگام وقوع حوادث طبیعی هشدار دهند. محققان یک سیستم ارتباطی ایجاد کرده‌اند که از یک شبکه هواپیمای بدون سرنشین برای ارائه هشدارهای اولیه درمورد حوادث استفاده می‌کند. هواپیماهایی بدون سرنشین از یک روش تخصیص منابع هوشمند کمک می‌گیرند تا بتوانند در […]

 

محققین دانشگاه کوئین هواپیماهای بدون سرنشین را توسعه داده‌اند که به زودی می‌توانند هنگام وقوع حوادث طبیعی هشدار دهند. محققان یک سیستم ارتباطی ایجاد کرده‌اند که از یک شبکه هواپیمای بدون سرنشین برای ارائه هشدارهای اولیه درمورد حوادث استفاده می‌کند. هواپیماهایی بدون سرنشین از یک روش تخصیص منابع هوشمند کمک می‌گیرند تا بتوانند در حالی که یک منطقه بزرگ را پوشش می‌دهند، سه تا پنج ساعت بیشتر در هوا بمانند. این هواپیماهای بدون سرنشین همچنین می‌توانند یک کانون وای‌فای را ایجاد کنند تا در صورت از بین رفتن زیرساخت‌های معمولی، مردم را به صورت آنلاین نگه دارند.

این هواپیماهای بدون سرنشین باید نسبتاً ارزان باشند در واقع هزینه آن کمتر از هواپیماهای بدون سرنشین حرفه‌ای است. همچنین نسبت به برخی از سیستم‌های هشدار دهنده مقاومت بیشتری دارد. در جایی که ایستگاه‌های نظارت رودخانه اغلب در سیل و فجایع طبیعی سقوط می‌کنند، هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانند در این هرج و مرج پرواز کنند.

نکته جالب توجه آنکه این پروژه تحقیقاتی مشتریانی نیز دارد و سازمان مدیریت بحران ویتنام به خرید این پهپادها علاقمند شده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.