• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران

  • کد خبر : 20609
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران

دهمین نمایشگاه بین‌المللی هوافضای ایران (ایران ایرشو) برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار خواهد گردید، میزبان علاقمندان به صنعت هوایی و هوانوردی و هوافضایی خواهد بود. بنا به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دهمین دوره ایران ایرشو به همت ستاد توسعه فناوری ریاست جمهوری، شرکت پارس‌کیش و شرکت آسمان فنآوران در تاریخ […]

دهمین نمایشگاه بین‌المللی هوافضای ایران (ایران ایرشو) برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار خواهد گردید، میزبان علاقمندان به صنعت هوایی و هوانوردی و هوافضایی خواهد بود.

بنا به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دهمین دوره ایران ایرشو به همت ستاد توسعه فناوری ریاست جمهوری، شرکت پارس‌کیش و شرکت آسمان فنآوران در تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد گردید.

هدف از برپایی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن توانمندی‌های کشور در زمینه‌های صنایع هوایی، هوانوردی و هوافضایی است تا محفلی برای ارائه این دستاوردها به بازار داخلی و جهانی باشد.

در این نمایشگاه واحدهای پژوهشی، تجاری، خدماتی، تولیدی و آموزشی با یکدیگر همکاری نموده تا تجهیزات صنایع هوایی و دستاوردهای این صنعت در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد.

ایران ایرشو از مهم‌ترین رویدادهای نمایشگاهی کشور محسوب می‌گردد و بازرگانان، متخصصان و صنعت‌گران مخاطبان اصلی آن هستند.

یکی از نقاط قوت نمایشگاه امسال رونمایی از محصولات جدید صنایع هوایی و فضایی کشور است. محصولاتی که با اتکاء به توان داخلی و با تلاش متخصصان و جوانان کشور تولید شده و به ثمر نشسته است.

جهت آشنایی و مشاهده نسخه نمایشی و آشنایی با نحوه برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی به آدرس https://vexpo.iranairshow.com/   مراجعه فرمائید.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.