• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
8

دانشگاهی در تلاش برای رفع نیاز به مهندسان و خلبانان پهپاد

  • کد خبر : 16949
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

تعداد زیادی هواپیماهای بدون سرنشین برای پرواز تفریحی در امریکا وجود دارند، اما علاوه بر آن، هواپیماهای بدون سرنشین در طیف گسترده‌‌تری از صنایع محبوبیت دارند. با توجه به محبوبیت روزافزون پهپادها، تقاضای بیشتری برای مهندسین و خلبانان وجود دارد. بنابراین مدرسه‌ای در امریکا به دنبال کمک به رفع این نیاز برآمده است. این مدرسه […]

تعداد زیادی هواپیماهای بدون سرنشین برای پرواز تفریحی در امریکا وجود دارند، اما علاوه بر آن، هواپیماهای بدون سرنشین در طیف گسترده‌‌تری از صنایع محبوبیت دارند. با توجه به محبوبیت روزافزون پهپادها، تقاضای بیشتری برای مهندسین و خلبانان وجود دارد. بنابراین مدرسه‌ای در امریکا به دنبال کمک به رفع این نیاز برآمده است. این مدرسه دارای یک برنامه جدید مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین است و از اولین کسانی است که آموزش عالی پهپادها را ارائه می‌دهد.

گابریلا روزو، رئیس آموزش، گفت: “دانش آموزان می‌توانند به دلایل مختلف (شخصی،سرگرمی،حرفه‌ای) کلاس‌هایی را تجربه کنند که منجر به دریافت گواهینامه بخش ۱۰۷ شوند و بتوانند هواپیمای بدون سرنشینی را به پرواز درآورند. روزو همچنین گفت: هدف ما یادگیری بیشتر در مورد نگهداری، پرواز و چگونگی ساخت یک پهپاد است، و سعی می‌کنیم جنبه مهندسی این پهپاد را گسترش دهیم.”

این مدرسه برای ساخت یک مرکز پرواز و آزمایشگاه شبیه‌سازی، مبلغ ۱٫۳ میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است. دانش‌آموزان این مدرسه نه تنها آموزش ابتدایی و اصول قوانین و مقررات را می‌آموزند، بلکه آن‌ها برای مدتی یک تجربه شبیه‌سازی شده پرواز را دریافت می‌کنند تا درک بهتری از پویایی پرواز و چگونگی مؤلفه‌ها داشته باشند.

استاد هوانوردی چارلزمورگان گفت: “وقتی در مورد صدور گواهینامه ۱۰۷ صحبت می‌کنیم ، اساساً به ایمنی و نحوه صحیح پرواز توجه داریم.”

امروزه فرصت‌های زیادی برای پرواز با هواپیمای بدون سرنشین به صورت حرفه ای وجود دارد. چندین بخش از جمله املاک و مستغلات، ساخت و ساز و اجرای قانون در حال افزودن این فناوری هستند.

مایک بلوز، فرمانده اداره پلیس گفت: “با فناوری پهپاد، ما توانایی انجام امور ایمن‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر را به سود جوامع خود داریم.”

بلوز که خود با این مدرسه کار کرده و آموزش‌های لازم را دیده است، سعی در آموزش بیشتر مأمورین در این بخش دارد.

بلوز گفت: “در صحنه تصادف، ما مجبور بودیم افسران را در وسط صحنه تصادف قرار دهیم و صحنه را بچرخانیم اما اکنون، می‌توانیم نقشه‌برداری سه بعدی را انجام دهیم. همین کار را نیز می‌توان با صحنه‌های جرم و جنایت نیز انجام داد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.