• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

توسعه هواپیمای توربوپراپ آموزشی Gabriel توسط شرکت Blackshape

  • کد خبر : 19984
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
توسعه هواپیمای توربوپراپ آموزشی Gabriel توسط شرکت Blackshape

Blackshape، شرکت سازنده ایتالیایی، نمونه‌ای از هواپیمای توربوپراپ آموزشی Gabriel را مورد تست قرار داده است، این امر، چشم‌انداز مثبتی برای فرصت‌های فروش در جنوب شرقی آسیا می‌باشد. این شرکت می‌گوید که چندین پرواز با Gabriel–TP انجام داده که موتورهای آن از نوع M250-B17 رولز رویس است. Blackshape که در ماه فوریه یک Gabriel با […]

Blackshape، شرکت سازنده ایتالیایی، نمونه‌ای از هواپیمای توربوپراپ آموزشی Gabriel را مورد تست قرار داده است، این امر، چشم‌انداز مثبتی برای فرصت‌های فروش در جنوب شرقی آسیا می‌باشد.

این شرکت می‌گوید که چندین پرواز با GabrielTP انجام داده که موتورهای آن از نوع M250-B17 رولز رویس است.

Blackshape که در ماه فوریه یک Gabriel با موتور پیستونی به نام BK-160 را در نمایشگاه هوایی سنگاپور به نمایش گذاشت، می‌گوید که بسته به قابلیت دسترسی به انواع موتور در کشورهای مختلف، می‌توان از موتورهای دیگر توربوپراپ نیز استفاده کرد.

این شرکت می‌افزاید که مذاکرات اولیه را راجع به هواپیمای خود با فیلیپین، ویتنام، مالزی و اندونزی برگزار کرده و مایل است تولید محلی را مورد توجه قرار دهد که شامل تهیه کیت برای مونتاژ محلی و انتقال کامل فناوری می‌باشد.

این شرکت، تجدید ناوگان آموزشی را در جنوب شرقی آسیا به عنوان یک بازار بالقوه قوی می‌داند. به علاوه، این هواپیما می‌تواند با محموله سلاح محدود، امکان آموزش خلبانان را نیز فراهم آورد.

Blackshape می‌گوید: “Gabriel-TP می‌تواند در بخش هوانوردی نظامی و غیرنظامی خدمت کند. کاربران ایده‌آل آن [کسانی] هستند که می‌خواهند به سرعت رشد کنند، افرادی که می‌خواهند از سطح بالاتری از احساس در پرواز لذت ببرند و نیز مدارس پرواز که می‌خواهند آموزش پیشرفته تری را به خلبان‌ها در یک هزینه عملیاتی مناسب ارائه دهند و به آن ها این اطمینان را بدهد که قطعات یدکی به راحتی خریداری می‌شوند و تولید در کشور امکان پذیر است.”

Blackshape که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، در جنوب ایتالیا مستقر بوده و متعلق به گروه تولیدی Angel Group است. توزیع‌کننده منطقه‌ای آن، شرکت Asia Security Technology مستقر در سنگاپور است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.