• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

بهبود سامانه رزرو آنلاین بار هوایی توسط American Airlines Cargo

  • کد خبر : 19630
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
بهبود سامانه رزرو آنلاین بار هوایی توسط American Airlines Cargo

American Airlines Cargo ویژگی‌های جدیدی را به سامانه رزرو دیجیتال خود اضافه کرده است تا در هنگام رزرو، جستجوی زمان بندی و ارسال مطالبات بصورت آنلاین، استقلال بیشتری را به مشتریان خود بدهد. American Cargo گفت که ویژگی‌های جدید از جمله فعال کردن امکان رزرو آنلاین، قابلیت جستجوی برنامه پرواز که نیازی به ورود به […]

American Airlines Cargo ویژگی‌های جدیدی را به سامانه رزرو دیجیتال خود اضافه کرده است تا در هنگام رزرو، جستجوی زمان بندی و ارسال مطالبات بصورت آنلاین، استقلال بیشتری را به مشتریان خود بدهد.

American Cargo گفت که ویژگی‌های جدید از جمله فعال کردن امکان رزرو آنلاین، قابلیت جستجوی برنامه پرواز که نیازی به ورود به سیستم و فرم آنلاین ندارد، پس از اجرای اولیه سامانه جدید مدیریت باربری آنلاین در اکتبر سال گذشته، ارائه می‌شود.

این شرکت حمل و نقل خاطر نشان کرد ویژگی‌های پلتفرم جدید، از طریق کاهش استفاده از کاغذ و استفاده فزاینده از سیستم غیر لمسی، سبب پیشرفت و کارآمدی تجارت باربری شرکت شده است.

Angela Hudson، مدیر تحولات این شرکت اظهار داشت: “با شیوع بیماری کرونا، فعالیت در این پروژه با این ابعاد و اندازه، سخت شده و به همکاری زیادی نیاز دارد. خوشبختانه ما از قبل به فکر سازگاری و نوآوری بوده‌ایم و اکنون شرایط به وجود آمده همان چیزی است که به ما امکان می‌دهد شرایط جهان را تغییر داده و به پیشرفت خود ادامه دهیم. ایجاد پلت‌فرم جدید امکان تجربه بهتری را برای مشتریان فراهم می‌کند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا بنا به دلخواه خود رزرو را انجام دهند که متقابلاً انعطاف‌پذیری و کارآیی بیشتری برای اعضای تیم ما در پشت صحنه ایجاد می کند.”

American Cargo بیش از سه سال است که انتقال فناوری باری و عملیات فرودگاهی خود را آغاز کرد‌ه‌است.

این شرکت در بیانیه‌ای توضیح داد: “تکنولوژی پیشرفته جدید جایگزین اکثر تکنولوژی‌های قدیمی American شده و توانسته تعداد سیستم‌ها را از ۹۰، به کمتر از ۱۰ سیستم کاهش دهد. ابزارهای جدید نه تنها تجربه جدیدی را برای مشتری به ارمغان می‌آورند، بلکه با تکمیل سرمایه‌گذاری، ابتکار گسترده‌ای را برای مدرن‌سازی کل تجارت به وجود می‌آورند.”

American همچنین اشاره کرد که بیشتر اعضای تیم در چند ماه گذشته از خانه کار می‌کنند و محدود به تعاملات مجازی هستند. تیم آن، فناوری و شرکای فروشنده برای حفظ و تحقق این پروژه همگام شده اند.

این پروژه در پایان تابستان سال جاری به اتمام می‌رسد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.