• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

برگزاری پانزدهمین دوره از نمایشگاه هوافضای روسیه ماکس ۲۰۲۱

  • کد خبر : 20618
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
برگزاری پانزدهمین دوره از نمایشگاه هوافضای روسیه ماکس ۲۰۲۱

نمایشگاه هوایی «ماکس» که در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های هوایی و فضایی جهان به حساب می آید و هر دو سال یکبار در تابستان درشهر «ژوکوفسکی» روسیه برگزار می‌شود. نمایشگاه هوایی ماکس در واقع وارث نخستین نمایشگاه هوایی روسیه است که از سال ۱۹۱۱ برگزار می شود. در زمان اتحاد شوروی این نمایشگاه […]

نمایشگاه هوایی «ماکس» که در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های هوایی و فضایی جهان به حساب می آید و هر دو سال یکبار در تابستان درشهر «ژوکوفسکی» روسیه برگزار می‌شود.

نمایشگاه هوایی ماکس در واقع وارث نخستین نمایشگاه هوایی روسیه است که از سال ۱۹۱۱ برگزار می شود. در زمان اتحاد شوروی این نمایشگاه به صورت مانورها و جشن های هوایی ادامه داشت اما به شکل کنونی خود بعد از فروپاشی اتحاد شوروی از سال ۱۹۹۳ شروع به کار نمود. ماکس یکی از نمایشگاههایی است که در نوع خود در سطح بسیار بالایی برگزار می گردد به همین علت هم اغلب شخص رئیس جمهور روسیه آن را افتتاح می کند.

ماکس جزء برترین نمایشگاه‌های هوایی دنیا است و در مجموع در کنار ایرشوهای لبورژه پاریس که از قدیمی ترین و وسیع ترین نمایشگاه های جهان و نمایشگاه دبی که از نظر حجم قراردادهای منعقد شده در آن پیشرو می باشد، قرار دارد. نمایشگاه ماکس به لحاظ وسعت فناوری‌های پیشرفته ارائه شده در آن نسبت به سایر نمایشگاه ها بزرگتر می باشد. به همین دلیل هم نمایشگاه ماکس یک رویداد بزرگ در دنیا به حساب می آید که هر دو سال یکبار در روسیه برگزار می گردد. ماکس تحت حمایت مستقیم ریاست جمهوری روسیه برگزار می شود. این امر نشانگر سطح بالای برگزاری نمایشگاه ماکس می باشد. ماکس در شهر علم و فن آوری هوافضای روسیه_ ژوکوفسکی در فرودگاه پایگاه مرکزی و تستهای پروازی – انستیتو تست و تحقیقات پروازی با نام م.م. گروموف برگزار می شود.

کشور ایران نیز از همان دوره های آغازین نمایشگاه، پس از فروپاشی اتحاد شوروی در این نمایشگاه به صورت هیات ها از سازمان های دولتی مرتبط با صنایع هوایی و فضایی ایران در سطح کارشناسی و مدیریتی و بخش خصوصی حضور داشت. در چند دوره اخیر نیز شرکت‌های دانش بنیان محصولات خود را در پاویون ایران به نمایش گذاشته و قدم‌های موفقی در راستای توسعه صادرات برداشتند. نمایشگاه ماکس ۲۰۲۱ روسیه در تاریخ ۲۹ تیر الی ۳ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌گردد.

شرکت آسمان فنآوران از سال ۱۹۹۳ همراه با تأسیس شرکت Aviasalon به مدت ۲۵ سال در نمایشگاه بین المللی MAKS حضوری فعال داشته و همچنین مجری اعزام هیئت‌های تخصصی و برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بوده است.

این شرکت بیش از یک ربع قرن تجربه در ۱۴ نمایشگاه گذشته MAKS داشته و نماینده رسمی و انحصاری شرکت Aviasalon در ایران است.

اطلاعات تکمیلی در سایت www.maks-iran.com در دسترس می‌باشد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.