• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
7

انگلیس قوانین قرنطینه را برای برخی از کشورها حذف نمود

  • کد خبر : 19922
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
انگلیس قوانین قرنطینه را برای برخی از کشورها حذف نمود

دولت بریتانیا قصد دارد از ۱۰ جولای، محدودیت‌های قرنطینه را از لیست ۵۹ کشور بردارد. قابل ذکر است، این لیست شامل ایالات‌متحده، برزیل، روسیه و هند نیست زیرا این کشورها در حال حاضر، به میزان قابل توجهی نرخ های بالاتری از ابتلا به Covid-19 را نسبت به بریتانیا دارند. با این حال، قرنطینه برای بسیاری […]

دولت بریتانیا قصد دارد از ۱۰ جولای، محدودیت‌های قرنطینه را از لیست ۵۹ کشور بردارد. قابل ذکر است، این لیست شامل ایالات‌متحده، برزیل، روسیه و هند نیست زیرا این کشورها در حال حاضر، به میزان قابل توجهی نرخ های بالاتری از ابتلا به Covid-19 را نسبت به بریتانیا دارند. با این حال، قرنطینه برای بسیاری از کشورها که میزان ابتلای کمتری دارند، همچنان باقی است از جمله در چین، امارات متحده عربی و برخی از کشورهای اروپایی مانند پرتغال، سوئد، و کل آفریقا و آمریکای جنوبی.

این تصمیم فقط در مورد انگلیس و نه در اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی اعمال می‌شود. این امر به این دلیل است که چهار کشور بریتانیا تحت درجاتی از اداره انحصاری فعالیت می‌کنند و دولت‌های سه کشور آخر از پذیرش تغییر قانون خودداری کردند. این موضوع بیش از یک هفته پیش توسط دولت بریتانیا وعده‌داده شده‌بود، تنها برای اینکه جزئیات وعده داده شده پنج روز پس از اتمام دوره ۳ هفته‌ای اعمال قرنطینه برای بررسی در ۲۹ ژوئن، منتشر شود. نخست‌وزیر اسکاتلند، Nicola Sturgeon رسیدگی بریتانیا به وضعیت را “آشفته” توصیف کرد.

برخی کشورها مانند استرالیا و نیوزلند در حال حاضر مرزهای خود را برای مسافران بین‌المللی باز نمی‌کنند، یونان بطور خاص پروازهای مستقیم از انگلستان را حذف کرده است و برخی دیگر هنوز به قوانین قرنطینه احتیاج دارند.

در بیانیه صادر شده توسط وزارت حمل و نقل بریتانیا، انجمن صنعت هوافضای بریتانیا ADS به طور گسترده ای از این حرکت استقبال کرد. رئیس اجرایی ADS اظهار داشت: “بازگشایی آسمان ما یک نقطه عطف مهم در بازیابی بخش‌های هوانوردی و هوافضای بریتانیا از این بحران بی سابقه است.” وی از دولت خواست تا محدودیت‌های قرنطینه باقی‌مانده را که گروه‌های تجاری هوانوردی با آن مخالفت کرده اند، مجدداً بررسی نماید.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.