• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

انتقادات EAA به قوانین شناسایی از راه دور پهپادها

  • کد خبر : 18108
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
انتقادات EAA به قوانین شناسایی از راه دور پهپادها

طبق گفته انجمن هواپیماهای آزمایشی (EAA)، قانون پیشنهادی FAA به منظور شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین (UAS) از راه دور، یک “پاسخ فراتر از حدود“ برای ادغام پهپادها در سیستم حریم هوایی ملی است و پرواز هواپیماهای مدل و نیز مسیرهای سنتی را در هوانوردی سرنشین دار تهدید می‌کند. در نظراتی که به FAA ارسال شد، EAA […]

Triple. Tree. Aerodrom. Joe. Nall. South. Carolina. Woodruff. SC. RC. Recreational. Model. Fly. In.

طبق گفته انجمن هواپیماهای آزمایشی (EAA)، قانون پیشنهادی FAA به منظور شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین (UAS) از راه دور، یک پاسخ فراتر از حدود برای ادغام پهپادها در سیستم حریم هوایی ملی است و پرواز هواپیماهای مدل و نیز مسیرهای سنتی را در هوانوردی سرنشین دار تهدید می‌کند.

در نظراتی که به FAA ارسال شد، EAA اظهار داشت که در تلاش برای همگام سازی مقررات با تکنولوژی “پهپاد“، این قانون به آزادی‌ها و عملیات ایمن طولانی‌مدتی که توسط جامعه هوانوردی مدل سنتی حمایت شده‌، لطمه خواهد زد. این جامعه با عملیات های پهپاد که FAA به دنبال قانونگذاری آن است، اشتراک چندانی ندارد؛ به ویژه در مناطقی که عملیات در خط دید و نیز در حریم هوایی کنترل‌شده قرار ندارد“.

مطابق قانون پیشنهادی، در صورتی که هواپیماهای مدل در خط دید و در مناطق شناسایی به‌رسمیت‌شناخته‌شده از سوی FAA پرواز کنند، مجاز به پرواز بدون تجهیزات شناسایی از راه دور خواهند بود.

EAA گزینه‌هایی را پیشنهاد کرد که گفته می‌شد به طور کامل برای عملیات پهپادها قانونگذاری می‌کند و در عین حال، ایمنی و انطباق با سوابق هوانوردی مدل سنتی را تصدیق می‌کند. این راه‌حل‌ها شامل اجازه دادن به یک اپراتور با چندین هواپیمای مدل است تا فقط یک بار ثبت نام کند؛ ایجاد یک سیستم اطلاع‌رسانی که وابسته به اتصال اینترنتی در محل نیست؛ و نیز ایجاد مناطق شناسایی به‌رسمیت‌شناخته‌شده از سوی FAA از طریق سیستم ایمنی عملیات آنلاین سازمان هوانوردی فدرال مانند میدان های پرواز هواپیمای مدل.

بیش از ۴۴۰۰۰ نظر در مورد این پیشنهاد تا ۲ مارس به FAA ارسال شده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.