• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

پرواز جنگنده های J-20 چینی در افتتاحیه Airshow China

  • کد خبر : 20666
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۴۴
پرواز جنگنده های J-20 چینی در افتتاحیه Airshow China

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی هولفضای چین Airshow China 2021، روز سه شنبه ۲۸ سپتامبردر ژوهائی، استان گوانگدونگ جنوبی چین، با پرواز نمایشی خیره کننده دو هواپیمای جنگنده J-20 با موتورهای چینی آغاز شد. این نمایشگاه از ۲۸ سپتامبر تا سوم اکتبر برگزار شد. هزاران مهمان، بازدیدکننده و روزنامه نگار در روز اول نمایشگاه تحت اقدامات سختگیرانه […]

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی هولفضای چین Airshow China 2021، روز سه شنبه ۲۸ سپتامبردر ژوهائی، استان گوانگدونگ جنوبی چین، با پرواز نمایشی خیره کننده دو هواپیمای جنگنده J-20 با موتورهای چینی آغاز شد. این نمایشگاه از ۲۸ سپتامبر تا سوم اکتبر برگزار شد.

هزاران مهمان، بازدیدکننده و روزنامه نگار در روز اول نمایشگاه تحت اقدامات سختگیرانه پیشگیری از اپیدمی کرونا به نمایشگاه رفتند. به دلیل تأثیر همه‌گیری کووید -۱۹، در این دوره که با تأخیر یکساله برگزار شد تعداد بسیار کمی از غرفه داران خارجی، مهمانان و روزنامه نگاران بین‌المللی در نمایشگاه حضور داشتند، اما با این وجود علاقه‌مندان در سراسر جهان توانستند انلاین پروژه‌های مربوط به پیشرفته‌ترین هواپیماهای چینی را نظاره کنند. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای تسلیحات و تجهیزات، مانند جنگنده رادارگریز J-20 و بمب افکن راهبردی H-20 و مجموعه‌ای از پهپادهای پیشرفته برای اولین بار نمایش داده شد.

پس از اجرای مانورهای دیدنی توسط شش جت جنگنده J-10 از تیم هوایی، نیروی هوایی ارتش آزادی‌بخش خلق چین (PLA)، دو جت جنگنده J-20 در فراز ابرها به نمایش گذاشته شد.

جت‌های آموزشی K-8 از تیم هوانوردی عقاب سرخ دانشگاه هوانوردی ارتش چین و پهپاد شناسایی مسلح Wing Loong II نیز در طی این نمایشگاه به پرواز درآمدند. این اولین بار است که یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ پرواز خود را در نمایشگاه هوایی چین انجام می‌دهد که این امر نشان دهنده قابلیت اطمینان پهپاد چینی است.

در داخل سالن استاتیک نمایشگاه هوایی چین، هواپیماهای J-20 ، Y-20 و Z-20 به همراه هواپیمای شناسایی GJ-11 در یک میز دوار غول پیکر، با دومین جنگنده رادارگریز چین، FC به نمایش درآمد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.