• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

صنایع بزرگ هوافضای عربستان در نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱ شرکت کردند

  • کد خبر : 20690
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
صنایع بزرگ هوافضای عربستان در نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱ شرکت کردند

نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱، شاهد حضور گسترده صنایع هوافضای عربستان بود. غرفه داران عربستانی محصولات و خدمات نوآورانه خود را به نمایش گذاشتند و در مشارکت های کلیدی برای حمایت از صنعت هوافضا و دفاع شرکت کردند. غرفه‌داران که در نمایشگاه هوایی دبی شرکت کردند عبارتند از: اداره کل صنایع نظامی                                 (GAMI). اداره کل هواپیمایی […]

نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱، شاهد حضور گسترده صنایع هوافضای عربستان بود. غرفه داران عربستانی محصولات و خدمات نوآورانه خود را به نمایش گذاشتند و در مشارکت های کلیدی برای حمایت از صنعت هوافضا و دفاع شرکت کردند. غرفه‌داران که در نمایشگاه هوایی دبی شرکت کردند عبارتند از: اداره کل صنایع نظامی                                 (GAMI). اداره کل هواپیمایی کشوری (GACA)؛ شرکت هوافضای عربستان؛ صنایع نظامی عربستان سعودی             (SAMI)؛ شرکت پیشرفته الکترونیک (AEC)، یکی از شرکت های تابعه SAMI خطوط هوایی عربستان سعودی، آکادمی پرواز آکسفورد عربستان سعودی؛ و GDC  خاورمیانه. مهندس مونیر بخش، مدیر عاملGDC  خاورمیانه، گفت: ”این بیماری همه‌گیر تأثیر زیادی بر صنعت هوافضا گذاشت و بر تولید، خطوط هوایی، فرودگاه‌ها و شرکت‌های دفاعی تأثیر گذاشت. شرکت در نمایشگاه هوایی دبی درک عمیقی از بینش صنعت در مورد بخش هوافضا و چشم‌انداز پس از همه‌گیری و راه بهبود آن را فراهم کرد و همچنین درها را برای فرصت‌های مشارکت جدید باز نمود.“

وی افزود: ما از طریق شرکت در نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱، قابلیت‌های تعمیر و نگهداری و مهندسی هواپیما را برای عربستان سعودی به نمایش گذاشتیم و یک پورتال بالقوه برای شرکت‌های فراساحلی فراهم کردیم تا با یک شرکت پیشرو در تعمیر و نگهداری هواپیما و مهندسی هوافضا عربستان سعودی، از طریق شناسایی، برنده شدن و تحویل پروژه های دفاعی و تجاری در ارتباط باشند.

عربستان سعودی به عنوان بخشی از برنامه خود برای تنوع بخشیدن به اقتصاد کشورش، تمرکز قابل توجهی بر تحول دیجیتال و همچنین حمایت از صنایع مختلف از جمله هوافضا و دفاع دارد. در این زمینه AEC  اخیراً توافقنامه‌ای را با مؤسسه تحقیقاتی فناوری پیشرفته (PSATRI) برای تولید پهپاد Sky Guard Argaam  برای مأموریت‌های نظارتی و شناسایی امضا کرده است.

GAMI  اخیراً ۷۴ فرصت هدفمند در زنجیره تأمین در بخش صنایع نظامی عربستان سعودی را در تلاش برای بومی‌سازی بیش از ۵۰ درصد از هزینه‌های نظامی عربستان تا سال ۲۰۳۰ اعلام کرد. GAMI  همچنین یک پلت‌فرم بازار دیجیتال راه‌اندازی کرد تا سرمایه‌گذاران مجاز را به راحتی به صنعت نظامی محلی دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.