• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

سهامداران لوفت هانزا با دریافت کمک مالی این شرکت موافقت کردند

  • کد خبر : 19816
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
سهامداران لوفت هانزا با دریافت کمک مالی این شرکت موافقت کردند

سهامداران لوفت هانزا در یک جلسه عمومی فوق العاده، برای دریافت مبلغ ۹ میلیارد یورو از صندوق ثبات اقتصادی آلمان (WSF) به عنوان کمک مالی، موافقت کردند. انتظار می‌رود این بسته مالی کمکی توسط بزرگ‌ترین سهامدار این شرکت یعنی Heinz–Hermann Thiele حمایت شود. طبق این برنامه مالی، WSF حداکثر ۵٫۷ میلیارد یورو کمک مالی خواهد […]

سهامداران لوفت هانزا در یک جلسه عمومی فوق العاده، برای دریافت مبلغ ۹ میلیارد یورو از صندوق ثبات اقتصادی آلمان (WSF) به عنوان کمک مالی، موافقت کردند.

انتظار می‌رود این بسته مالی کمکی توسط بزرگ‌ترین سهامدار این شرکت یعنی HeinzHermann Thiele حمایت شود.

طبق این برنامه مالی، WSF حداکثر ۵٫۷ میلیارد یورو کمک مالی خواهد کرد و ۲۰% از سهام شرکت را از طریق افزایش سرمایه به دست خواهد آورد. این بسته با وام تضمین شده ایالتی تا ۳ میلیارد یورو با مشارکت KfW و بانک‌های خصوصی تکمیل خواهد شد.

Carsten Spohr، مدیر لوفت‌هانزا می‌گوید: “تصمیم سهامداران ما، موفقیت آتی را برای لوفت هانزا فراهم می‌کند. من به نمایندگی از ۱۳۸۰۰۰ کارمند، می‌خواهم از دولت فدرال آلمان و دولت های سایر کشورهای داخلی بخاطر تمایل آن‌ها برای ثبات بخشیدن به ما تشکر کنم. ما در لوفت هانزا از مسئولیت خود آگاه هستیم و  هرچه زودتر تا حداکثر ۹ میلیارد یورو به مالیات‌دهندگان بازپرداخت کنیم.”

این شرکت در آینده‌ای نزدیک، تصمیماتی را در مورد تصویب اقدامات ثبات در سایر بازارهای داخلی شرکت های حمل و نقل گروه لوفت هانزا اتخاذ می‌کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.