• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

سرمایه گذاری ۳۹۴ میلیون دلاری تویوتا در زمینه تاکسی‌های هوایی الکتریکی

  • کد خبر : 16846
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
سرمایه گذاری ۳۹۴ میلیون دلاری تویوتا در زمینه تاکسی‌های هوایی الکتریکی

بازار هواپیماها با نشست و برخاست عمودی (VTOL) بسیار گسترش یافته است. شرکت تویوتا، سازنده ماشین های ژاپنی، سرمایه گذاری جدید ۳۹۴ میلیون دلاری خود را برای راه اندازی استارت آپ تاکسی هوایی مستقر در CA اعلام کرد. Joby Aviation یکی از استارت آپ‌هایی است که سرمایه گذاری های نه رقمی را برای توسعه نسل […]

بازار هواپیماها با نشست و برخاست عمودی (VTOL) بسیار گسترش یافته است. شرکت تویوتا، سازنده ماشین های ژاپنی، سرمایه گذاری جدید ۳۹۴ میلیون دلاری خود را برای راه اندازی استارت آپ تاکسی هوایی مستقر در CA اعلام کرد.

Joby Aviation یکی از استارت آپ‌هایی است که سرمایه گذاری های نه رقمی را برای توسعه نسل چدیدی از سخت افزار مورد استفاده برای حمل و نقل هوایی شهری ایجاد کرده است. به طور خلاصه، راه حل Joby، یک هواپیمای الکتریکی خلبان دار است که شبیه به یک پهپاد در مقیاس انسانی ساخته شده است. هواپیمای Joby با ظرفیت چهار مسافر، دارای شش ملخ و برد ۱۵۰ مایل است و می تواند تا ۲۰۰ مایل در ساعت پرواز کند. در حال حاضر، هنوز در حال توسعه آزمایشی است.

سایر عملیات ها مانند Volocopter و Kitty Hawk که نیازمند سرمایه گذاری زیاد هستند، تکنولوژی عمودپرواز الکتریکی مشابهی را توسعه دادند که هدف آن ها تغییر بازار جم لو نقل شخصی به بازار تاکسی‌های هوایی بوده است اما Joby اولین شرکت  نوپایی است که سرمایه‌گذاری سنگین خود را از یک خودروساز بزرگ بدست آورده است.

کنون با تامین بودجه از شرکت تویوتا، Joby می‌تواند تخصص سازندگان خودرو را برای حل مسائل مربوط به تولید در مقیاس کوچک به کار ببرد. به عنوان مثال، بسیاری از قسمت‌های یک هواپیمای الکتریکی نیاز به تکنولوژی تولیدی ساخت کامپوزیت سبک دارند که در حال حاضر در وسایل نقلیه و هواپیما توسعه‌یافته است.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.