• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

ساخت هواپیمای عمودپرواز (VTOL) برای بهره‌برداری تاکسی هوایی

  • کد خبر : 20650
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
ساخت هواپیمای عمودپرواز (VTOL) برای بهره‌برداری تاکسی هوایی

شرکت Transcend Air شرکت هواپیمایی Kaman را برای ساخت هواپیمای Vy 400، که قرار است تا سال ۲۰۲۵ به بهره‌برداری رسد، انتخاب کرده است. شرکتKaman ، موتور VTOL را در تاسیسات خود در فلوریدا تولید می‌کند. پروژه ۳٫۵ میلیون دلاری Vy 400 با برد ۴۵۰ مایل و سرعت کروز بیش از ۴۰۰ مایل بر ساعت […]

شرکت Transcend Air شرکت هواپیمایی Kaman را برای ساخت هواپیمای Vy 400، که قرار است تا سال ۲۰۲۵ به بهره‌برداری رسد، انتخاب کرده است. شرکتKaman ، موتور VTOL را در تاسیسات خود در فلوریدا تولید می‌کند.

پروژه ۳٫۵ میلیون دلاری Vy 400 با برد ۴۵۰ مایل و سرعت کروز بیش از ۴۰۰ مایل بر ساعت پیش بینی می‌شود. Transcend Air در نظر دارد که هواپیما را برای جابجایی مسافران منطقه‌ای مانند اتصال منهتن و مرکز بوستون در زمان ۳۶ دقیقه استفاده نماید. همچنین با شرکت Huslig Collective برای طراحی داخلی این هواپیما به صورت لوکس قرارداد بسته شده است.

Transcend قصد دارد Vy 400 را تا سال ۲۰۲۵ با سیستم محرکه مبتنی بر موتور توربوپراپ GE Aviation CT7-8 با قدرت ۲،۵۰۰ اسب بخار به بهره‌برداری رساند. این هواپیما با پنج سرنشین و خلبان دارای یک چهارم هزینه عملیاتی یک بالگرد مشابه (حجم و بار مشابه) با موتوهای دوقلوی شرکت کامان هر یک مایل می‌باشد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.