• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

راه‌اندازی سیستم مدیریت ترافیک پهپاد در ۱۸ فرودگاه نروژ

  • کد خبر : 17751
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
راه‌اندازی سیستم مدیریت ترافیک پهپاد در ۱۸ فرودگاه نروژ

ارائه‌دهنده خدمات ناوبری هوایی نروژ (Avinor) قراردادی را به منظور مدیریت ترافیک UAS به شرکت استرالیایی Frequentis اعطا کرد. این دو سازمان، حریم هوایی نروژ را برای استفاده پیشرفته از پهپادها در سال‌های آینده باز خواهند گذاشت. Frequentis برای گسترش راه حل UTM با تیم Altitude Angel، ارائه‌دهنده فناوری UTM همکاری خواهد کرد که این […]

ارائه‌دهنده خدمات ناوبری هوایی نروژ (Avinor) قراردادی را به منظور مدیریت ترافیک UAS به شرکت استرالیایی Frequentis اعطا کرد. این دو سازمان، حریم هوایی نروژ را برای استفاده پیشرفته از پهپادها در سال‌های آینده باز خواهند گذاشت. Frequentis برای گسترش راه حل UTM با تیم Altitude Angel، ارائه‌دهنده فناوری UTM همکاری خواهد کرد که این امر منجر به یکپارچگی پهپادها در حریم هوایی کنترل شده در ۱۸ فرودگاه در سراسر نروژ خواهد شد.

محصولات و خدماتی که بخشی از سیستم مقیاس‌پذیر را تشکیل می‌ دهند، شامل سیستم مدیریت اطلاعات پرواز (FIMS) از نوع مدیریت ترافیک هوایی (ATM-grade)، سیستم ثبت‌نام پهپاد و برنامه‌ریزی پرواز، وب و اپلیکیشن طرح ریزی پرواز برای موبایل است. به گفته سخنگوی Frequentis، این کار، راه را برای خدمات ارسال و تحویل توسط پهپاد هموار کرده و بدین ترتیب زودتر از موعد پیش بینی شده، حمایت خواهد شد”.

در سال ۲۰۱۸ دولت نروژ یک استراتژی برای هواپیماهای بدون سرنشین منتشر کرد.

ریچارد پارکر، مدیر عامل و بنیانگذار افزود: “نروژ یک کشور آینده نگر و کشوری دانا در زمینه تکنولوژی بوده که در آن، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و پهپادها بخش مهمی از اقتصاد فنی آینده را تشکیل می‌دهند.” وی گفت: “این اولین گام برای ممکن نمودن پروازهای فراتر از خط دید (BVLOS) است که در نهایت، آسمان نروژ را برای عملیات پهپادها، اعم از محموله های نظامی مانند SAR تا تحویل بسته‌های تجاری، باز می‌کند.

Avinor AS یک شرکت محدود دولتی است که بیشتر فرودگاه‌های غیرنظامی نروژ را اداره می‌کند. مقر Frequentis در وین، اتریش است. Altitude Angel نیز در لندن، انگلیس مستقر است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17751

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.