• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

ثبت فروش بیزینس جت‌ در سه ماهه دوم توسط Embraer

  • کد خبر : 20653
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
ثبت فروش بیزینس جت‌ در سه ماهه دوم توسط Embraer

فرانسیسکو نتو، رئیس و مدیرعامل شرکت Embraer گفت: بخش جت‌های تجاری Embraer در سه ماهه دوم رکورد فروش داشته است. وی افزود: “ما استراتژی نظم و انضباط قیمت خود را حفظ کردیم و رشد شدیدی داشتیم که مبلغ آن بیش از ۲ برای این تجارت بود.” نتو گفت که این شرکت امسال ۲۰ درصد از […]

فرانسیسکو نتو، رئیس و مدیرعامل شرکت Embraer گفت: بخش جت‌های تجاری Embraer در سه ماهه دوم رکورد فروش داشته است. وی افزود: “ما استراتژی نظم و انضباط قیمت خود را حفظ کردیم و رشد شدیدی داشتیم که مبلغ آن بیش از ۲ برای این تجارت بود.”

نتو گفت که این شرکت امسال ۲۰ درصد از زمان چرخه تولید هواپیماهای خود را کاهش داده است که نشان دهنده بهبود کارایی است. به گفته آنتونیو گارسیا، مدیر مالی، امبرائر در سه ماهه دوم ۱۲ جت سبک و هشت جت بزرگتر تحویل داد که نسبت به سال قبل ۵۴ درصد افزایش یافته است. در نیمه اول امسال شرکت OEM، ۳۳ فروند تحویل گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

برای اولین بار از زمان شروع همه گیری جهانی کرونا، امبرایر پیش بینی خود از تحویل هواپیماهای خصوصی را اعلام کرد، که به اعتقاد وی در سال آتی در مجموع بین ۹۰ تا ۹۵ فروند خواهد بود. امبرایر ۸۶ جت در سال ۲۰۲۰ تحویل داد. به گفته نتو، این شرکت ۳۰ درصد از مشتریان جت تجاری خود را مشتریانی معرفی می‌کند که برای اولین بار خریدار این محصول هستند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.