• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

تفاهم‌نامه همکاری فیمابین نمایشگاه هوایی دبی و آژانس فضایی امارات برای افزایش تمرکز بر بخش فضایی

  • کد خبر : 20693
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
تفاهم‌نامه همکاری فیمابین نمایشگاه هوایی دبی و آژانس فضایی امارات برای افزایش تمرکز بر بخش فضایی

در دومین روز از نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱،  نمایشگاه هوایی دبی و آژانس فضایی امارات، تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر حمایت از سازمان‌هایی که علاقمند به حضور در دوره‌های بعدی این رویداد هستند را امضا نمودند. این تفاهم‌نامه همچنین شرکت‌های فضایی را قادر می‌سازد تا از مشارکت، تعامل، شبکه‌سازی و توافق‌های ایجاد شده در نمایشگاه هوایی دبی […]

در دومین روز از نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱،  نمایشگاه هوایی دبی و آژانس فضایی امارات، تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر حمایت از سازمان‌هایی که علاقمند به حضور در دوره‌های بعدی این رویداد هستند را امضا نمودند. این تفاهم‌نامه همچنین شرکت‌های فضایی را قادر می‌سازد تا از مشارکت، تعامل، شبکه‌سازی و توافق‌های ایجاد شده در نمایشگاه هوایی دبی بهره‌مند شوند. به عنوان بخشی از این توافق، پروژه‌ها و مسابقات خاصی راه‌اندازی شد که توانست استارتاپ‌ها و SMEها را جذب نماید.

این تفاهم نامه توسط رئیس سازمان هوانوردی دبی، رئیس فرودگاه‌های دبی و رئیس اجرایی شرکت هواپیمایی گروه امارات و وزیر امور خارجه در امور فناوری پیشرفته امضا شد.

شیخ احمد، رئیس سازمان هوانوردی دبی اظهار داشت: ”بخش فضایی همچنان یک صنعت حیاتی برای امارات متحده عربی است، صنعتی که الهام بخش نسلی از فضانوردان و دانشمندان فضایی در آینده بوده است. در سطح جهانی نیز تعداد زیادی از سازمان‌های فضایی و فعالان جدید در حال سرمایه‌گذاری در بخش فضایی هستند.“ نمایشگاه هوایی دبی با ایجاد چشم‌اندازهای جدید و هیجان‌انگیز برای فعالان فضایی بومی و جهانی در هر دو بخش عمومی و

خصوصی، تمرکز خود را بر این صنعت تسریع خواهد کرد. این توافقنامه به تقویت بخش فضایی نمایشگاه کمک می‌کند و منجر به مشارکت، همکاری و پروژه‌های بیشتر در آینده می‌شود.

یوسف العامری، وزیر امور خارجه در امور فناوری پیشرفته و رئیس آژانس فضایی امارات متحده عربی، گفت: «همکاری در سطح بومی و جهانی بخش مهمی از تلاش‌های مستمر ما برای پیشرفت صنعت فضایی و افزایش سهم اقتصادی آن است. مشارکت‌ها نقش مهمی در ایجاد یک اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری دارند و هدف قرارداد ما با نمایشگاه هوایی دبی ارائه‌ بستری برای شرکت‌ها جهت نمایش محصولات، خدمات و نوآوری های خود است. آنها به طور قابل توجهی از فرصت‌هایی که این رویداد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و جذب سرمایه گذاری و تسریع در گسترش بخش خصوصی بهره‌مند خواهند شد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.