• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

برگزاری نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱ با تدابیر شدید و پیشگیرانه کرونایی و تمرکز بر صنعت بومی

  • کد خبر : 20684
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
برگزاری نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱ با تدابیر شدید و پیشگیرانه کرونایی و تمرکز بر صنعت بومی

نمایشگاه هوایی دبی به مدت پنج روز و هر دوسال یکبار برگزار می‌گردد. نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱ نیز از ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری برگزار گردید. در این رویداد بیش از ۱۲۰۰ غرفه‌دار شامل ۲۰۰ شرکت برای اولین بار، ۸۰ استارت‌آپ، نمایندگانی از ۱۴۸ کشور و بیش از ۱۶۰ هواپیما شرکت کردند. مدیر […]

نمایشگاه هوایی دبی به مدت پنج روز و هر دوسال یکبار برگزار می‌گردد. نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱ نیز از ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری برگزار گردید. در این رویداد بیش از ۱۲۰۰ غرفه‌دار شامل ۲۰۰ شرکت برای اولین بار، ۸۰ استارت‌آپ، نمایندگانی از ۱۴۸ کشور و بیش از ۱۶۰ هواپیما شرکت کردند.

مدیر عامل سازمان‌دهی نمایشگاه گفت: « امسال نیز این نمایشگاه پذیرای تعداد زیادی از غرفه‌داران جهانی با بیش از ۲۰ غرفه جدید از سایر کشورها بود. غرفه‌های جدید شامل کشورهای اسرائیل، جمهوری چک و بلژیک است و شرکت‌هایی مانند رافائل، البیت، اکسنچر، یوروسام، NAFFCO و G42 برای اولین بار در آن شرکت کردند.

وی گفت، آنچه که نمایشگاه امسال را از دوره‌های قبل از خود متمایز کرد، چندین بخش جدید و ویژگی‌های هیجان‌انگیز بود. این نمایشگاه تمرکز عمده‌ای بر فناوری‌های جدید داشت، یک کنفرانس کاملاً جدید به نام Tech Xplore در آن وجود داشت که نشان می‌دهد چگونه فناوری‌های نوظهور به راه‌اندازی مجدد هوانوردی و تغییر کل تجربه پرواز کمک می‌کنند. این نمایشگاه همچنین به عنوان یک پلت فرم اصلی برای حمایت از استارت‌آپ‌ها از طریق مرکز جدید استارت‌آپ VISTA عمل نمود.

یکی از بزرگترین نقاط برجسته این نمایشگاه استند استاتیک و پرواز نمایشی بود که برخی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای جهان را به نمایش گذاشت. این هواپیماها شامل CH-47 Chinook بوئینگ، KC-390 Embraer، Dassault Rafale، کاوازاکی C-2 ژاپن، ANSAT هلیکوپترهای روسی، هلیکوپترهای Ka-52 و Mi-28 و AW609 لئوناردو بودند. نیروی هوایی امارات جنگنده F-16 Block 60 و هلیکوپترهای آپاچی، بلک هاوک و شینوک خود را به نمایش گذاشت. وزارت دفاع آمریکا بر روی هواپیماهای C-130J-30، P-8A، KC-46A و F-16 خود تمرکز کرده بود.

مهمتر از همه در این رویداد گروه EDGE مستقر در امارات ۱۳ محصول را در زمینه های سیستم های خودران، مهمات دقیق، MRO و خدمات آموزشی، محصولات هوافضا، و جنگ الکترونیک و اطلاعات به نمایش گذاشت.

فیصل البنایی، مدیرعامل گروه EDGE، گفت که حضور این شرکت در نمایشگاه تایید می‌کند که امارات متحده عربی به‌عنوان قطب پیشرو در زمینه فناوری‌های آینده بومی از نظر اقتصادی در حال پیشرفت است. این رشد خیره‌کننده، که باعث شد ما در این مدت محدود محصولات خود را بیش از ده برابر افزایش دهیم، با سرمایه‌گذاری در نوآوری واقعی و قرار دادن منابع عظیم در توسعه قابلیت‌های مستقل، هم در استعداد و هم در کیفیت بالا، تقویت شده است.

مدیر عامل سازمان‌دهی نمایشگاه نیز در ادامه توضیح داد: “ما در بالاترین سطح ممکن در داخل دولت امارات متحده عربی برای اطمینان از راحتی و ایمنی همه شرکت‌کنندگان، که اولویت اصلی ما است، کار می کنیم و به شدت از دستورالعمل‌های مقامات، از جمله اداره بهداشت دبی و شهرداری دبی پیروی کرده و تمام اقدامات لازم را در راستای سیاست‌های COVID-19 رعایت می‌کنیم. اقدامات سختگیرانه مانند فاصله گذاری اجتماعی، پوشیدن ماسک، غربالگری حرارتی و بهداشتی و داشتن حداکثر ظرفیت در طول نمایشگاه اجرا شد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20684

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.