• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران

  • کد خبر : 20630
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران

با توجه به فراگیری بیماری کرونا و لزوم رعایت ضوابط بهداشتی دهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی ایران با حضور شرکت ها و نهادهای فعال در عرصه صنایع هوایی، هوانوردی و هوافضایی فعالیت خود را از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت به صورت مجازی آغاز و تا ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت. دبیر دهمین […]

با توجه به فراگیری بیماری کرونا و لزوم رعایت ضوابط بهداشتی دهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی ایران با حضور شرکت ها و نهادهای فعال در عرصه صنایع هوایی، هوانوردی و هوافضایی فعالیت خود را از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت به صورت مجازی آغاز و تا ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت.

دبیر دهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در پیام ویدیویی خود در این نمایشگاه گفت: این دوره از نمایشگاه با شیوه ای مدرن برگزار شد تا توانمندی‌ها و پیشرفت‌های صنعت هوایی ایران در عرصه صنایع هوا و فضا و هوانوردی در ۲ سال گذشته را معرفی کند.

نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران که از بیست سال قبل هر ۲ سال یکبار همراه با نمایش های هوایی درکیش برگزار می‌شد به عنوان مهم‌ترین رویداد در صنعت هوایی، هوانوردی و هوا فضای ایران درتقویم نمایشگاه های بین‌المللی هوایی به ثبت رسیده است.

بیژن بنکدار اضافه کرد: از هم اکنون برگزاری دوره یازدهم این نمایشگاه به صورت حقیقی برنامه ریزی شده و سعی می‌شود زمینه حضور پر رنگ شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در بخش‌های مختلف  هوا و فضا در یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی ایران فراهم شود.

در این نمایشگاه سازمان‌های مختلف و صنایع هوایی در بخش دولتی و خصوصی و دانش بنیان، شرکت‌های هواپیمایی، دانشگاه‌ها دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.