• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
8

تاسیس شعبه‌ شرکت کنترل ترافیک و خدمات حمل‌ونقل هوایی آلمانی (DFS) در بحرین

  • کد خبر : 14205
  • ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
تاسیس شعبه‌ شرکت کنترل ترافیک و خدمات حمل‌ونقل هوایی آلمانی (DFS) در بحرین

شرکت خدمات‌دهنده حمل‌ونقل هوایی DFS، که یک شرکت تابعه از شرکت کنترل ترافیک هوایی آلمانی DFS است، قراردادی با وزارت حمل‌ونقل و ارتباطات بحرین برای تأمین پرسنل منعقد کرد. شرکت DFS پرسنل عملیاتی و اداری خود را از منابع انسانی بحرین فراهم خواهد کرد. کمال بن احمد محمد، وزیر حمل‌ونقل و ارتباطات بحرین گفت: «گروه […]

شرکت خدمات‌دهنده حمل‌ونقل هوایی DFS، که یک شرکت تابعه از شرکت کنترل ترافیک هوایی آلمانی DFS است، قراردادی با وزارت حمل‌ونقل و ارتباطات بحرین برای تأمین پرسنل منعقد کرد.

تاسیس شعبه‌ شرکت کنترل ترافیک و خدمات حمل‌ونقل هوایی آلمانی (DFS) در بحرین

شرکت DFS پرسنل عملیاتی و اداری خود را از منابع انسانی بحرین فراهم خواهد کرد. کمال بن احمد محمد، وزیر حمل‌ونقل و ارتباطات بحرین گفت: «گروه DFS یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات ناوبری هوایی محسوب می‌شود و تجربه و تخصص زیادی در این زمینه دارد. من اطمینان دارم که با این مشارکت، قابلیت‌های هدایت هوایی ناوگان هواپیمایی غیرنظامی ما افزایش خواهد یافت. زیرا تیم ما از بهترین‌های این صنعت آموزش می‌بینند».

محمد صمیر الکعبی گفت: «این قرارداد با شرکت خدمات‌دهنده حمل‌ونقل هوایی DFS، سازمان نظارت و ارزیابی شرکت‌ها و خطوط هواپیمایی CAA را قادر می‌سازد تا مسئولیت‌های خود را در یک استاندارد برتر به انجام برساند و به تیم ما اجازه می‌دهد تجربه‌های بین‌المللی در زمینه ناوبری هوایی، ایمنی هوایی، مقررات و موارد دیگر را به دست آورند و من خوشحالم که ما توانستیم این همکاری را با یک شریکی مانند گروه DFS انجام دهیم».

اولیور پی کریستینتی، مدیرعامل شرکت خدمات‌دهنده حمل‌ونقل هوایی DFS، گفت: «ما افتخار می‌کنیم که بحرین را به‌عنوان یک شریک مدرن و پویا به رسمیت بشناسیم. توسعه سریع این کشور باعث می‌شود این پروژه برای ما بسیار هیجان‌انگیز باشد. ما منتظر هستیم که آینده مدیریت ترافیک هوایی (ATM) را در دست بگیریم و وزارت حمل‌ونقل و ارتباطات بحرین را در توسعه کشور و تقویت نقش بین‌المللی آن حمایت کنیم».

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.