• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
9

همکاری ویاست با شرکت ارتباطات ستکام چین بر روی ارتباطات حین پرواز

  • کد خبر : 14694
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
همکاری ویاست با شرکت ارتباطات ستکام چین بر روی ارتباطات حین پرواز

ویاست برای همکاری استراتژیک با شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارتباطات ماهواره‌ای چینی (ستکام چین) به توافق رسید. بر اساس این توافق مقرر گردید دو طرف خدمات ارتباطات حین پرواز (IFC) را تامین کنند. با استفاده از این مشارکت سرویس ارتباطات حین پرواز (IFC) در آسمان چین برای خطوط هوایی داخلی و بین‌المللی در دسترس قرار خواهد […]

همکاری ویاست با شرکت ارتباطات ستکام چین بر روی ارتباطات حین پرواز

ویاست برای همکاری استراتژیک با شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارتباطات ماهواره‌ای چینی (ستکام چین) به توافق رسید. بر اساس این توافق مقرر گردید دو طرف خدمات ارتباطات حین پرواز (IFC) را تامین کنند.

با استفاده از این مشارکت سرویس ارتباطات حین پرواز (IFC) در آسمان چین برای خطوط هوایی داخلی و بین‌المللی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش ویاست در حال حاضر تنها ۴ درصد از پروازهای این کشور به ارتباط به شبکه جهانی دسترسی دارند. طرفین قرارداد قصد دارند بر روی تقاضای IFC سرعت بالا و با کیفیت در پروازهای چین سرمایه‌گذاری کنند.

این مشارکت باعث می‌شود مشتریان خطوط هوایی سراسری ویاست در هنگام پرواز بر فراز چین از اتصال رومینگ استفاده کنند. همچنین سرویس‌های IFC خطوط هوایی چینی را به شبکه جهانی ویاست متصل می‌کند.

ستکام چین مالک سیستم‌های ماهواره‌ای و سیگنالی باند فرکانسی Ka در چین است و عملیات این سیستم‌ها را نیز انجام می‌دهد.

دون باچمن، معاون هوانوردی تجاری و مدیر کل ویاست گفت: «توافق ما با ستکام چین یک گام بسیار مهم در جهت تحقق بخشیدن یک شبکه ارتباطی جهانی بی نظیر از IFC با کارایی بالا است. درحال حاضر، ستکام چین تنها اپراتور ماهواره‌ای و ارائه‌دهنده خدمات مجاز در چین دارای منابع پهنای باندی است که خدمات حین پروازی که مورد انتظار مسافران است، را تامین می‌کند.»

وی افزود: «همکاری یک راه طبیعی برای گسترش و پیشرفت سطح تکنولوژی خدمات خاص برای ناوگان ستکام چین، بازار داخلی چین و ایجاد یک اتحاد جهانی رومینگ برای مشتریان داخلی و خارجی قدیمی و جدید و همچینین ناوگان خطوط هواپیمایی تجاری جهانی چین که در حال ازدیاد هستند نیز می‌باشد.»

از طریق این مشارکت، شرکت‌های طرف قرارداد به‌طور مشترک کسب و کار IFC مستقر در چین را توسعه می‌دهند. ویاست، تجهیزات IFC که برای استفاده خطوط هوایی در شبکه ستکام چین طراحی شده است را تامین می‌کند، در حالی‌که ستکام چین، تخصص و زیرساخت‌های زمینی خود برای ارائه خدمات پیشرفته IFC به خطوط هوایی بکار می‌گیرد. بر اساس این توافقنامه، ویاست و ستکام چین مالکیت معنوی خود را حفظ خواهند کرد و تجهیزات خود را با استفاده از یک دسترسی چندلایه به خدمات شبکه عملیاتی می‌کنند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.