• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
9

مشارکت Harbour Air با MagniX برای ورود هواپیماهای دریایی به ناوگان الکتریکی

  • کد خبر : 14561
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
مشارکت Harbour Air با MagniX برای ورود هواپیماهای دریایی به ناوگان الکتریکی

ایرلاین Harbour Air با MagniX برای تمام الکتریک کردن هواپیماهای دریایی خود همکاری می‌کند. برای این منظور، Harbour از موتور تمام الکتریک Magni500 750HP در ناوگان هواپیماهای دریایی خود استفاده می‌کند. این مشارکت با هدف ارائه حمل و نقل هوایی الکتریکی و پاک انجام می‌شود. ایرلاین Harbour Air سالانه بیش از پانصد هزار مسافر و […]

ایرلاین Harbour Air با MagniX برای تمام الکتریک کردن هواپیماهای دریایی خود همکاری می‌کند. برای این منظور، Harbour از موتور تمام الکتریک Magni500 750HP در ناوگان هواپیماهای دریایی خود استفاده می‌کند. این مشارکت با هدف ارائه حمل و نقل هوایی الکتریکی و پاک انجام می‌شود.

مشارکت Harbour Air با MagniX برای ورود هواپیماهای دریایی به ناوگان الکتریکی

ایرلاین Harbour Air سالانه بیش از پانصد هزار مسافر و سی هزار پرواز تجاری در دوازده مسیر (بین سیاتل و ونکوور و بر فراز شمال غرب اقیانوس آرام) مدیریت می‌کند.

گرگ مک داگل، موسس و مدیر عامل شرکت Harbour Air گفت: “شرکت Harbour Air برای نشان دادن پایبندی خود به این تعهد، بعنوان اولین ایرلاین بدون کربن در آمریکای شمالی با خرید خنثی‌کننده کربن در سال ۲۰۰۷ مجوز گرفت. تعهد ما به ایجاد تاثیر مثبت در زندگی مردم، جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم و محیط‌زیست، منجر به این شد که بار دیگر بعنوان اولین ایرلاین برای مجهز کردن ناگان تجاری خود به پیشران‌های الکتریکی اقدام کنیم. ما برای آوردن هوانوردی تجاری الکتریک به منطقه اقیانوس آرام و تبدیل هواپیماهای دریایی به هواپیماهای الکتریکی بسیار هیجان‌زده هستیم.”

در میان صنایع منتشرکننده کربن در ایالات متحده، در حال حاضر صنعت هوانوردی حدود ۱۲ درصد سهم دارد. سهم این صنعت در انتشار کربن در کل جهان حدود ۴٫۹ درصد است؛ این در حالی است که چند گزینه ارزان‌تر با بهره‌وری سوخت بیشتر برای مسافران هوایی که مسافتی بیشتر از هزار مایل پرواز می‌کنند، وجود دارد.

مجهز کردن هواپیماهای Harbour Air به سیستم‌های پیشرانشی تمام الکتریک MagniX منجر به ایجاد اولین ناوگان هواپیمای دریایی تمام الکتریک می‌شود. هواپیماهای الکتریکی Harbour Air هیچ گاز گلخانه‌ای تولید نمی‌کنند و هیچگونه وابستگی به سوخت‌های فسیلی ندارند.

روی گانزارسکی، مدیر عامل MagniX گفت: “در سال ۲۰۱۸، حدود ۷۵ درصد از پروازهای ایرلاینی در مسافت ۱۰۰۰ مایلی یا کمتر از آن انجام شده است. در حالی‌که با استفاده از سیستم‌های پیشرانشی جدید MagniX به همراه قابلیت‌های جدید باتری آن، می‌توان هواپیماهای الکتریکی را برای مسافت‌های متوسط نیز بکار گرفت. ما بسیار خوشحال هستیم که با شرکت Harbour که شرکتی پیشرو است، برای ارائه راه‌حل‌های ایمن و مقرون به‌صرفه حمل و نقل هوایی همکاری می‌کنیم. همچنین این همکاری می‌تواند منجر به تنظیم استانداردی برای اپراتورهای هوایی تجاری در آینده شود.”

اولین هواپیمایی که به سیستم پیشرانشی الکتریکی مجهز خواهد شد، DHC-2 de Havilland Beaver، یک هواپیمای تجاری با ظرفیت ۶ مسافر است. این دو شرکت اولین تست پروازی این هواپیما را در اواخر سال ۲۰۱۹ انجام می‌دهند.

در آوریل ۲۰۱۸، Harbour Air یک سرویس جدید هواپیمای دریایی با سرمایه‌گذاری مشترک با Kenmore Air بین سیاتل و ونکوور راه‌اندازی کرد. این مسیر یک ساعته اولین سرویس منظم بین‌المللی Harbour Air است که بصورت پنج روز در هفته و دوبار رفت و برگشت در هر روز انجام می‌شود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.