• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
9

حمایت ۸۰ درصد مسافران فنلاندی از سوخت‌های تجدیدپذیر هواپیمایی

  • کد خبر : 14356
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
حمایت ۸۰ درصد مسافران فنلاندی از سوخت‌های تجدیدپذیر هواپیمایی

تحقیقات جدیدی که توسط شرکت تامین‌کننده خدمات حمل و نقل فنلاندی نسته (Neste) در ۵ فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر شد، نشان می‌دهد ۸۰ درصد از مسافران فنلاندی از سوخت‌های تجدیدپذیر هوایی حمایت می‌کنند. آن‌ها معتقدند که استفاده از این سوخت‌های تجدیدپذیر انتشار گازهای مضر را کاهش می‌دهد. بیش از ۲۰۰۰ مسافر فنلاندی در این نظرسنجی […]

تحقیقات جدیدی که توسط شرکت تامین‌کننده خدمات حمل و نقل فنلاندی نسته (Neste) در ۵ فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر شد، نشان می‌دهد ۸۰ درصد از مسافران فنلاندی از سوخت‌های تجدیدپذیر هوایی حمایت می‌کنند.

حمایت 80 درصد مسافران فنلاندی از سوخت‌های تجدیدپذیر هواپیمایی

آن‌ها معتقدند که استفاده از این سوخت‌های تجدیدپذیر انتشار گازهای مضر را کاهش می‌دهد. بیش از ۲۰۰۰ مسافر فنلاندی در این نظرسنجی و تحقیق شرکت داشته‌اند که در طول ماه‌های سپتامبر و اکتبر سال گذشته انجام شد. هدف این تحقیق شناخت نگرش مسافران فنلاندی نسبت به بحث اخیر در رابطه با انتشار گازهای مضر از هواپیماها بود.

این تحقیق همچنین مشخص کرد که ۵۰ درصد از نظردهندگان از انتشارات گازهای مضری که از سفر هوایی بوجود می‌آید مطلع هستند، در حالی‌که ۵۲ درصد از شرکت‌کنندگان این نظر را داشتند که کاهش انتشارات هوایی یک معضل محیط زیستی فوق‌العاده جدی به شمار می‌آید. علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد که ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان از این‌که سوخت‌های تجدیدپذیر می‌توانند برای پرواز کردن مورد استفاده قرار بگیرند مطلع بودند.

معاون توسعه کسب و کارهای تجدیدپذیر نسته، آندرس تیر گفت: «سال جاری تا حد زیادی تعیین می‌کند که آیا افزایش انتشار گازهای CO2 از هواپیما تا سال ۲۰۲۰ می‌تواند متوقف شود یا خیر. بعد از این هر گونه افزایش ترافیک هوایی باید بدون انتشار کربن باشد، بدین معنی است که ما باید راه‌حل‌های بلند مدتی را پیدا کنیم. از آنجایی که در حال حاضر این موضوع بسیار داغ است، لازم بود دیدگاه مشتریان یا همان مسافران را نیز در این موارد بدانیم. حس آن‌ها در مورد انتشارات گازهای مضر مرتبط با پرواز چیست و راه‌حل‌هایی که برای حل این مسئله برای خطوط هوایی و فرودگاه‌ها ترجیح می‌دهند چیست؟»

علاوه براین، تحقیقات نشان داد که مسافران فنلاندی حاضر به پرداخت هزینه اضافی مسافرت با هواپیمایی که از سوخت تجدیدپذیر استفاده می‌کند، هستند.

در مجموع ۶۶ درصد از شرکت‌کنندگان این نظر را داشتند که هزینه اضافی سوخت تجدیدپذیر بایستی به هزینه بلیط منتقل شود و ۳۴ درصد باقی نیز حاضر به خرید سوخت تجدیدپذیر به عنوان یک گزینه اضافه بر سازمان در زمان خرید بلیط بودند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.