• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
9

سفینه فضایی ویرجین گالاکتیک سفرهای تجاری به مدار زمین را ممکن می‌کند

  • کد خبر : 13792
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
سفینه فضایی ویرجین گالاکتیک سفرهای تجاری به مدار زمین را ممکن می‌کند

ریچارد برانسون، موسس شرکت «ویرجین گالاکتیک» اعلام کرده تا چند هفته دیگر برای نخستین بار سفینه فضایی خود را به فضا می‌فرستد و مدت کوتاهی پس از آن سفر‌های تجاری به مدار زمین را انجام خواهد داد. ریچارد برانسون، موسس «ویرجین گالاکتیک» (Virgin Galactic)، اعلام کرده این شرکت چند هفته دیگر یک سفینه فضایی خود را […]

ریچارد برانسون، موسس شرکت «ویرجین گالاکتیک» اعلام کرده تا چند هفته دیگر برای نخستین بار سفینه فضایی خود را به فضا می‌فرستد و مدت کوتاهی پس از آن سفر‌های تجاری به مدار زمین را انجام خواهد داد.

سفینه فضایی ویرجین گالاکتیک سفرهای تجاری به مدار زمین را ممکن می‌کند

ریچارد برانسون، موسس «ویرجین گالاکتیک» (Virgin Galactic)، اعلام کرده این شرکت چند هفته دیگر یک سفینه فضایی خود را برای نخستین بار به فضا می‌فرستد. به گفته او شرکت توریسم فضایی پس از مدتی کوتاه از این پرتاب، مسافران را به مدار زمین می‌برد.

برانسون با الون ماسک (موسس اسپیس ایکس) و جف بزوس (موسس آمازون) رقابت می‌کند تا نخستین سفر توریستی فضایی را انجام دهد. قیمت سفر توریستی شرکت ویرجین گالاکتیک برای یک نفر ۲۵۰ هزار دلار است. این شرکت قبلا اعلام کرده بود مسافران را در سال ۲۰۱۹ میلادی به فضا می‌برد.

برانسون دراین باره گفت: مدت کوتاهی پس از پرتاب سفینه فضایی، ما مسافران تجاری را به فضا می‌بریم. ماه‌های آینده برای ما بسیار هیجان انگیز است.

شرکت ویرجین گالاکتیک در سال ۲۰۰۴ میلادی تاسیس شد و هدف آن فراهم کردن سفر‌های تجاری کوتاه مدت به فضا برای تمام افراد است.

توریست‌هایی که با این شرکت به فضا سفر می‌کنند می‌توانند چند دقیقه در گرانش صفر سپری کنند. این سفینه فضایی از خط Karman می‌گذرد. این خط مرز اتمسفر زمین و فضا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.