• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

توسعه هواپیمای عمود پرواز الکتریکی – همکاری Bell و Safran

  • کد خبر : 13619
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
توسعه هواپیمای عمود پرواز الکتریکی – همکاری Bell و Safran

Bell Helicopter با همکاری Safran بطور مشترک بر روی راه‌حل‌های سیستم‌های تامین توان الکتریکی هیبریدی برای هواپیمای عمود پرواز الکتریکی کار می‌کنند. Bell Helicopter با همکاری Safran بطور مشترک بر روی راه‌حل‌های سیستم‌های تامین توان الکتریکی هیبریدی برای هواپیماهای عمود پرواز کار می‌کنند. Bell طراحی، توسعه و تولید هواپیماهای عمود پرواز را برعهده دارد، در […]

Bell Helicopter با همکاری Safran بطور مشترک بر روی راه‌حل‌های سیستم‌های تامین توان الکتریکی هیبریدی برای هواپیمای عمود پرواز الکتریکی کار می‌کنند.

توسعه هواپیمای عمود پرواز الکتریکی - همکاری Bell و Safran

Bell Helicopter با همکاری Safran بطور مشترک بر روی راه‌حل‌های سیستم‌های تامین توان الکتریکی هیبریدی برای هواپیماهای عمود پرواز کار می‌کنند. Bell طراحی، توسعه و تولید هواپیماهای عمود پرواز را برعهده دارد، در حالی‌که Safran بر روی کمک‌های فنی و پشتیبانی از توسعه سیستم‌ پیشرانش تمرکز دارد. با این‌که Bell مشخصه جدید و متمایزی در حوزه تاکسی‌های هوایی ارائه نکرد، در فوریه ۲۰۱۸ این شرکت همراه با Uber پروژه راه‌اندازی اولین تاکسی‌ هوایی خود را برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌‌ریزی کرد.

اسکات درنان، مدیر نوآوری Bell Helicopter گفت: Bell براساس تقاضا جزو اولویت‌ها است. این شرکت عصر جدیدی در پرواز بوجود آورد بدین صورت که مزایای بیشتری از نظر دسترسی مکانی و افراد دارد. ما خود را متعهد می‌دانیم که شیوه‌های جدید، نوآورانه و کارآمدی در خدمات حمل و نقلی افراد بکار ببریم. همکاری ما با Safran نقطه عطفی برای ارائه راه‌حل‌های آینده صنعت حمل و نقل هوایی خواهد بود. انتظار می‌رود این همکاری برای توسعه تاکسی هوایی Bell و سیستم‌های حمل و نقلی مورد تقاضا در آینده، بسیار موثر باشد.

توسعه هواپیمای عمود پرواز الکتریکی - همکاری Bell و Safran

استفان کویل، معاون اجرایی ارشد بخش تحقیق و توسعه و نوآوری Safran گفت: با توجه به استراتژی توسعه تکنولوژیکی طولانی و پایدار که در Safran دنبال می‌شود، اکنون می‌توانیم راه‌حل تامین توان الکتریکی هیبرید را به Bell برای بکارگیری در نسل بعدی محصولاتش پیشنهاد دهیم. این سیستم در نهایت موجب بهبود عملکرد و افزایش بازده می‌شود که برای مشتریان ما بسیار ارزشمند است.

علاوه بر این، واحد Textron شرکت Bell Helicopter قراردادی با Garmin International امضا کرده است تا بطور مشترک سیستم‌های کامپیوتری مدیریت خودکار این تاکسی‌های هوایی را بسازد. شرکت Garmin بر روی طراحی، توسعه و تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار اویونیک موردنیاز برای مدیریت این وسیله نقلیه تمرکز دارد که شامل اطلاعات اولیه پرواز، ناوبری، مخابرات، هدایت پرواز و سیستم‌های مدیریت پرواز است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.